fredag 17 april 2009

Ljuvligt


Ljuvligt somriga gardiner har kommit till Min Skattkammare!

De här jag visar är gardinkappor. Man kan ha en, eller varför inte två lite rynkade på vardera sida av fönstret. Eller kanske som cafégardiner. Längder finns också, och fler är på gång.


Söt som en vacker sommarkjol!



Det var någon som förskräckt undrade om det finns ormar här i Min Skattkammare.
Nähäj då......har aldrig någonsin sett någon här, men andra små kryp får ni stå ut med......hi hi! ;o)
Ha en skön helg!
Kram Kicki




9 kommentarer:

Vardagslycka sa...

Åh, vad fina de är! Mina har inte kommit än och det kanske är bra för det har kommit massor med andra textilier. Nu är det trångt på lagret.
Beställde du tunikor också? Jag tog hem några av modellerna, bland annat av den med rosbroderiet.
Ha nu en riktigt skön helg med SOL. Nu ska jag gå ut och sätta mig en stund, käre mannen har fixat fika.
Och du, korten är jättepoppis!
Stora kramen från Carina

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Men oj vilken söt liten krumelur som har flyttat in hos er. Bra mycket sötare än ormarna som du visade förut. Vilka härliga blommor du visade i förra inlägget, längtar till att jag också kan plantera ut lite såna skönheter. Ha en bra dag. Kram

Lyktor och Tyg sa...

Vilka söta, precis som en sommarkjol!

Kanske jag kommer imorgon, beror om jag får någon med mig på en utflykt.
kram Kristina

Kamomilla sa...

Vilken gullig filur som kryper där! :)

Gardinerna är jättefina. Precis som du sa, vackra som en sommarkjol...

Vardags-mirakel sa...

Ljuvliga gardiner, sötaste larven jag någonsin sett! Trevlig helg!

Inas sa...

Hej Du!

Ja, den var underbar den gardinen. den ser lite ut som en sommar kjol... Ha en riktigt trevlig Helg och goa kramar Ina

Anonym sa...

Hej Kicki!
Det var läänge sedan sist jag var här inne hos dig!
Men jag har nu länkat dig så jag vet vad som händer här inne!
Ha de så gott!

//Cissi

Katarina sa...

Vilka ljuvliga gardiner! De skulle fladdra fint i ett sommarfönster.
Kram Katarina

Vita små hjärtan sa...

Å vad somrigt o fint! Kram