måndag 17 maj 2010

Min vårspaning - en inspirerande blogg!


Jag har fått en utmärkelse, och en fin sådan!!
Nu skulle man säga sju intressanta saker om sig själv och skicka den vidare till sju andra......
Men av tidsbrist nu i bråda dagar skickar jag den tillbaka till bloggerskan, för den är hon är värd flera gånger om! :o)

Hon heter Isa och har bloggen: http://www.isastradgard.blogspot.com/. En mycket inspirerande blogg som jag kommer att besöka mer!
Titta så fint hon gjort!! En ruin i trädgården......ohhhhh så vackert!
Tänk om jag skulle visa maken.....uj uj, det vågar jag inte! Ser ni ett rökmoln stiga över slätten, då är det maken som kokar över......;o)



Tänk att det går att göra så fint och exotiskt på den egna täppan!
Inspirerande!! :o)
Sätt igång och mura!



Jag fick awarden av Isa för mina trädgårdsfigurer. Nu fick jag sån lust att skapa fler av dem!
Tack för det!
Tänk att ryssen kom......ja, inte han med ubåtarna.....ni minns väl 80-talets dramatik, utan han med den varma goa kramen!
Handtag, famntag, klapp eller kyss......;o)
Ha det toppen!
Kram Kicki




7 kommentarer:

Vardagslycka sa...

Oj, vad läckert med en ruin i trädgården! Vem skulle inte vilja ha det? Ja, tänk om dygnet hade lite fler timmar den här tiden på året så man hinner med allt man vill göra.
Jag har landat på altan med en kopp kaffe nu, det är varmt och skönt, fåglarna kvittrar och helst skulle jag vilja sitta så här resten av dagen... men det går ju inte.
Hur som helst är det helt underbart just nu!
Vi ses snart!
Kram, Carina

Vform sa...

GRATTIS ... DU är värd awarden! Ska besöka Isas blogg och få inspiration! Men då tiden lägger alltid hinder i vägen ...
Mysiga trädgårdsfigurer!!

Ha en skön vecka!
Vi har jättevarmt nu!
Kram!

Carina sa...

Vackert! Alltid kul att få lite extra uppskattning...

Här känns det inte precis som vår...men tittar man ut så knoppas det och är grönt nästan överallt...
Det är liksom bara värmen och solen som fattas :)
Kramen.

Livet på Vestergård sa...

Grattis till awarden. Den är du verkligen värd.
Dina trädgårdsfigurer blir man glad av!
Nu får jag nog lov att kika in till Isa också :)
Njut av värmen som ryssen ger :)

Lillan sa...

Du är väl värd den awarden för all kreativitet du förmedlar via din blogg!
Tack för tipset om ny blogg också, kul med ny inspiration!
kram¨
Caroline

Felix sa...

Grattis till awarden! Den är du verkligen väl värd! Din blogg var en av de första jag började följa förra året...

Vårhälsningar
Elisabet

annika sa...

Grattis till din award. Kul! Ja det är skönt nu och då vill man vara utomhus. Kul idé med ruinen...synd att man har sån lite trädgård. Tror att jag skulle kunna vara projektledare till gubben så han skulle vara sysselsatt på heltid. Uppslag saknas inte :O)
Ha det gott....blev lite Loppissugen....
Kram annika