fredag 20 maj 2011

Nu blommar träden!

Den blomstertid nu kommer.....tralla laaa....:o)









Nyss var träden kala....men inte längre!


- Hörru, herr Talgoxe, ta och hoppa ner och hämta en bullbit åt mig?

- Hoppa ner själv du!

- Om du inte kan hämta någon mat åt mig nu, hur blir det då när barnen kommer?

Herr Talgoxe suckade uppgivet för han förstod att det här skulle bli en tuff säsong.



Just nu fungerar internet, men det är inget att lita på ännu för tidigare i morse kom jag inte ut. Om någon vill nå mig går det bra att ringa också.


Nya utställare kommer med på marknaden! Mycket fint!

Ha en fin helg!

Kram Kicki

4 kommentarer:

Ett Vitare Hem sa...

Åh så fina bilder och underbar text!!
Ha en riktigt härlig helg!
Kram/Lena

Vitt hus med svarta knutar sa...

Men käre värld, Kicki, vilka underbara tavlor!!! De är så fina och den översta föll jag för. Nu blommar mina äppelträd på sina gråa mossiga grenar, det är gudomligt ute.

Jag önskar dig en underbar fredag och helg!
Kram,
Regina

Lottas Fotografi sa...

Tack för titten i torsdags! Du har så mycket fint i din butik. Det var jag som beställde katten!
Trevlig helg!
//Lotta

Kajsa sa...

Vilka härliga äppelbilder! Det börjar dra ihop sig! Spännande! Jag är så nyfiken på vilka som kommer att sälja på marknaden... Vi ses o hörs!