söndag 27 maj 2012

På plats

 Nu finns de jättefina "välkommenskyltarna" i butiken! Det är Kajsa i Getingedalen som tillverkat dem. Jag är väldigt förtjust i dem! :o) 119:- kostar de, och den mindre storleken 89:-
 Vaxdukar i spets finns i flera storlekar. Det har varit många som mailat och vill att jag ska skicka dem, men jag hinner tyvärr inte med att göra det eftersom jag är själv med allt. Tillverkningen är såå tidsödande att allt jag önskar göra sällan hinns med. Men jag klagar inte, det är en frihet att få arbeta åt sig själv.......och er.
Jodå, det var några i lördags som tyckte att jag skulle tillverka mer....så helt och hållet bestämmer jag inte ;o)
En annan som är på plats är Signe Louise. Katter i all ära......
Först var hon så kelsjuk och fjäskig så jag föll pladask, men nu när hon är mätt och belåten, ja då skruvar hon otåligt på sig när jag lyfter henne i famnen. Hon t.o.m blängde surt och morrade lite  nyss när jag ville gosa med henne. Kattskrälle! ;o)

Äppelblom är nog det ljuvligaste jag vet. Kanske för att det är så flyktigt för nu är trädet så gott som överblommat.......
Må så gott!
Kram Kicki

3 kommentarer:

Lillan sa...

Åh, de är så fina dina vaxdukar.
Måste åka till dig och köpa.
Mitt arbete tar all kraft.....

Såg på Annikas blogg att du hälsat på i hennes klass. Vad trevligt både för barn och dig! Det är Du värd!

Ha det gott

Kram
Caroline

Getingedalen sa...

Vilka fina bilder och vilken fin publicitet! Det gläder mig! Hoppas att skyltarna går åt som smööööör! :-)

Vitt hus med svarta knutar sa...

Maken och jag konstaterade kallt i går, att nu är det ett helt år tills vi får se äppelträden blomma igen...man går och väntar och väntar och så vips är det över...meeen vackert så länge det varar, bilden sitter kvar på näthinnan och på datorn.

Härliga bilder på Skattkammaren i försommarskrud. Kanske kan det bli en liten utflykt snart, jag känner att jag är i behov av det;-)

Ha det gott!
Kram,
Regina