tisdag 21 maj 2013

Öppettider

Fr.o.m nästa vecka (22) är mina öppettider:
Ons 11-18, Lör 11-16
Jag har funderat än hit och än dit och kommit fram till att jag kör så fram till juli. Känns det bra så utökar jag då även med torsdagar under juli och  augusti när det är som mest kunder i farten. (alltså mina ordinarie öppettider)
Jag hinner med att skapa så mycket mer när jag har stängt, men det ska ju säljas också! Inte lätt att få till allt så det blir bra. ;o)
Hoppas att ni kan pricka in ett besök ändå.......
Välkomna!
Kicki
OBS! I år har jag ingen caférörelse, men tillsammans med Lyckliga hönans glass kan du ändå få en god stund i trädgården. ♥

7 kommentarer:

Sallys hus sa...

Mmmm... då kommer jag susandes snart o äter glass..;)
Den med vit choklad...mm..
Ha det bäst vännen!
kram

Vitt hus med svarta knutar sa...

Jag kommer absolut att pricka in ett besök hos dig i sommar, det är ju tradition;-) En god glass blir också bra...

Ha en fin fortsättning på veckan och var rädd om dig!!
Kram,
Regina

Vform sa...

Åååå, så mysigt i gröngräset ...
tänk att jag varit där :O)
Ha det bra!
♥Kram!

annika sa...

Det blir bra det! Glass är gott och jag kan ju ta med en termos med kaffe :)
Kanske att Regina och jag ses då???
Kram

annika

Ett Vitare Hem sa...

Åh vad kul, kommer förbi och hälsar på en vacker dag!
Ha en fin tisdagskväll!
Kram/Lena

Felix sa...

Det låter jättebra! Då kanske jag hinner titta förbi på hemvägen från jobbet någon onsdag (om jag kan sluta tidigare än vanligt). Och glass är ju aldrig fel... ;-)

Vårhälsningar
Elisabet

Vardagslycka sa...

Hej vännen! Jag vill så gärna försöka få till ett besök hos dig i sommar! Tänkte faktiskt på dig ( och den helt underbara tavlan ) igårkväll när jag var en snabbis till Smultrongården och hämtade böcker.
Finns den fortfarande kvar? Jag kan inte riktigt släppa den...
Önskar dig en riktigt skön helg!
Kram, kram Carina