tisdag 20 augusti 2013

Tävling på facebook

 Igår var jag hos min kära barndomsvän Ingela som har bloggen Mormors veranda. Hon hjälpte mig med en del inställningar på facebook. Långt ut på landet omgiven av vacker skog bor de i sin röda stuga.

 Ända sedan vi var barn har hon älskat att pyssla och göra fint, alltid i bondromantisk stil. Därför var hennes flickrum betydligt finare än våra. ;o)

 Och så fick jag med mig lite ägg hem från hennes fina svarta hönor.
Nu ska jag göra ett inlägg på facebook. Utlottning av två småtavlor! :o)
Jag är jätteförvånad att så många gillade och hittade min facebook såå snabbt! Det var ju riktigt kul, kan tro att det är lätt att fastna där!
Varmaste TACK till alla som gillar så det sprider sig! ♥ ♥
Kicki

4 kommentarer:

Mormors Veranda sa...

Alltid lika kul att träffas å snacka lite! Bör bli lite oftare bara :) Kramelikram

Felix sa...

Ser verkligen mysigt ut!

Nu håller jag tummarna för en liten tavla... ;-)

Sensommarhälsningar
Elisabet

Vitspets sa...

Alltid kull med en tävling
Hoppas att jag vinner gillar dina tavlar så jättemycket
Vill så gärna ha en Kicki tavla :-)
Kram Karina

annika sa...

Jag gillar också...

Kram
annika