tisdag 22 juli 2008

Beas vimplar



Jag har köpt så fina vimplar från BEAS BARNSLIKHETER i olika rosa toner. Se, så fint de passar in i helheten, jag är så nöjd och glad för dem!!
Nyss tog jag en fika i en solig pergola.......nu kommer den.....SOLEN!! Koppen räddade jag undan från mitt lilla loppis, de köpte jag någon gång på 80-talet och var jättetrött på dem länge, men titta nu.......nu ser jag på dem med nya ögon, så söta!!
Nu ska vi ta en dag på sjön.......sköööönt med lite vila!
Ha det så gott!
Kram Kicki

7 kommentarer:

StrandviksVillan sa...

Åh nej, jag blir helt sjuk att se din fina uteplats!! Helt otroligt vackert! Suck...

Kamomilla sa...

Åh ändå så vackert!!! Där skulle man trivas! Så fint med det pastelliga! Jag njuter av dina bilder!

och det förra inlägget! Alltså jag förstår att det blev tvärnit!!!Det var baske mig något av det galnaste jag sett! Mitt i på svenska landsbygden! helgalet!

Flisan - Alldeles Vardagligt sa...

Man skulle kunna troa tt du har varit i mina semestetrakter, med tanke på förra inlägget ;)

Du... Din pergola är galet mysig!!! Hoppas jag hinner komma och sitta där under en shoppingtur i sommar :)

Kramisar!

Sallys hus sa...

Sicken tur att du räddade de små kopparna!

Vimplarna är ju hur söta som helst.
Endera dagen syr jag mig också en drös med sådana.
Härligt med en sjötur...;)
Hade en hel dag igår...jätte härligt!
Kom hem kl 18 nöjd o belåten efter loppistrundor både lite här och lite där...

Ha en härlig dag!
Kram kram

LantlivsAnette sa...

Åhh vilka fina vimplar..
Och himmel vad tur att du tog tillbaka de där kopparna, dom är ju jättefina..
Så gott det ser ut med en fika i pergolan..
vad härligt att solen skiner hos dig..här är det mulet idag också, men det är bra för affärerna, det får inte vara för fint väder ser du ;)
Kram Anette

Mormors Veranda sa...

Grattis! på Kristina dagen.
Många kramar från mig till dig!
Ha en bra dag! Pling

Vardagslycka sa...

Åh, vad fint du har det i pergolan! Vimplarna är helt underbara!
Hoppas du hinner sitta där och njuta mellan varven!
Låter skönt med en båttur!
Ha det så gott i solen och ta hand om dig!
Kram, Carina