fredag 18 juli 2008

Ögonen svider........

......för jag målar som om det brinner i knutarna!! Men det är ju alla fantastiska besökare som sätter piskan på ryggen, och det är bra, då blir det lite gjort! Men det är dessvärre det enda som blir gjort......tja, mina skogspromenader tummar jag inte på, det är ju de som ger ny energi och skaparglädje!
Såna här ljuvligheter får man ju se om man sticker ut näsan.......blommande nyponros vid vägkanten! Nu är den ju snart nypon.........
Kryddväxter är härligt, önskar mig en örtagård......men den ska ju skötas också så det blev ett litet miniträdgårdsland här hemma i stället som även den sämste klarar! :o)
Glad sommar vänner!
Kicki

4 kommentarer:

Kamomilla sa...

Bråda tider i din butik, ja det låter ju nog bra det! När höstmörkret faller blir det säkert lugnt.
Ha en skön helg vännen!

Vardagslycka sa...

Åh, vad du är kreativ! Så fina tavlor igen!
Vad bra att du inte ruckar på dina skogspromenader, vissa saker ska man vara noga med!
Önskar dig en härlig helg!
Kram, Carina

Änglahem sa...

Kicki vännen min.....

Vilka VACKRA tavlor det bubblar ur dig!! Älskar dom ju allihop, men denna nya med kaffekannan me like!!!

Förstår att det är bråda tider nu när det är sommar och semestertider, greja och dona inne kan du ju göra sen till hösten när tempot lugnar ner sig. Det är så roligt att det går så bra för dig tycker jag......tänk om jag bara kunde varit en av dessa kunder....*suck*

Maken börjar fatta att det faktiskt finns ett väldigt fin bad i Örebro nu....en kompis som nog kommer hem nu i helgen som skulle ta måååånga kort och bombadera min make med, sen träffade jag en annan igår som också! skulle upp dit.....då bidde jag nästan lite sur*fniss*, kan jag få åka med?!?!?!

Hur som haver....Ha en fin helg!

Kramar, Ulrika (Tjötan)

Sallys hus sa...

Hallå där lilla skogstrollet....
Skulle behöva gå din runda runt runt 14 dagar i sträck...
Kicki varför är det så gott att äta???
Svara på den du om du kan!!!
Du målar så fina tavlor så man blir alldeles mållös...
Du är väl värd alla fina ord lilla vän!
Kram Katarina