onsdag 3 februari 2010

Vår inne

Jag kan försäkra er att inne i butiken är det vår!
T.o.m jag blir lite upprymd att kliva över tröskeln till Min Skattkammare!
Det kan nog ha att göra med den långa ledigheten, jag brukar inte riktigt känna så.....alltid. Man blir liksom lite mätt på den egna produktionen.
Men nu spirar det av vårens färger!
Vår är bäst!!! :o)

Däremot är det lätt att förledas att tro något annat när man ser butiken i detta skick. Men låt er inte luras.....!

Jag har skottat flera gånger redan, men det driver igen.
Men i butiken är det vår!!


Nääää, det är inte ett härligt takdropp, utan troligtvis någon sorts kråkeldning!
Men i butiken är det vår!
Hi hi.....
Hur lyckas jag med min reklamkampanj, har budskapet gått fram?? ;o)
Snöa inte bort nu!
Kram Kicki
Ps. Och så vill jag tacka för det somriga vykoret jag fick igår från två kära kunder, vad trevligt och uppmuntrande....TACK!! :o)



8 kommentarer:

Lotta-livets väv sa...

Hej!
När snön har täat bort, när fågelsången kvittrar i träd och buskar....då ska jag ta mig en njuta-av-dagen-tur tillsammans med min dotter och lilla barnbarn...och besöka dig! Kanske ska vi åka tåg från Nora.....skulle det funka? mellan två tåg?

Inte skicka sms.....vad skönt....fast det är oftast det jag använder min tfn till....*fniss* Jag träffas helst IRL med mina kompisar...i övrigt är det snabba meddelanden som gäller.
Kram, kram!
/Lotta

Lyktor och Tyg sa...

Va har våren redan kommit till dig?..underbart. Hoppas den består. Härligt att du har skapat vår i din stuga. Men det ser verkligen inte ut som vår utanför. Tänk va snö vi har, och tänk när det smälter va vatten det blir.. uj uj så blött.
Det verkar som du tycker det är roligt att jobba, kul då har ledigheten var behövlig.
Njut av våren och alla fina kunder du har.

Kram Kristina

Janne i Fagerlia sa...

Så fint tulipanmaleriet var. Stilig at du har tatt med løken.

LantlivsAnette sa...

Ohhh du har lyckats, man vill liksom till din butik och känna på våren !! Tänk vad ledighet gör för kropp, själ och kreativiteten !! Toppen Kicki att du känner glädjen att gå till butiken..ohh...vad jag vill känna sån glädje jag också..
Vet du, det finns en butik här i stan som säljer damkläder, hon har butiken i Gallerian, öppet ALLA dagar, och hon jobbar ensam i butiken, jag är förundrad och ställer mig jämt frågan..-Hur orkar hon ?? tänk, alla dagar, ingen lunch...det håller inte i längden..
Ha det gott min vän
Kraaam Anette

annika sa...

Vår i butiken låter underbart. Kommer då vägarna är farbara.
Kram annika

LantlivsAnette sa...

Gomorron vännen !!
Åhhh, tack för din kommentar inne hos mig..vet du Kicki..du är såå klok, skriver så fint, så klokt !!
Och så sant, så är det, vi behöver vila...
Och nu behöver vi sol och vår, jag läser på många bloggar nu att alla vill ha vår..
Ha en fin dag vännen
Kraaam Anette

Livet på Vestergård sa...

Vad bra att du har vår i butiken :) Jag skulle nog bli upprymd också om jag hade ett sånt ställe att gå in till.
Ha en riktigt bra dag! Kram Kicki

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Den tulpanen kommer att hålla länge :) Den är så vacker...
SÅ roligt att känna lusten komma tillbaka, och det känns som vår här på din blogg också!
Och vad ser jag i höger kanten....
Kicki i egen hög person!
Kram
Marie