tisdag 24 juli 2007

Min påse



Hej alla igen!

Vi har ju fått "hemläxa" från LantlivsAnette att visa våra olika varianter på påsar. En rolig idé! Jag hoppas fler därute vill visa sina påsar från butiker eller hemgjora bara.

De här etiketterna kommer från http://www.vistaprint.se/ och har väldigt bra priser. (billigt)

Det är bra för man vill ju inte att de surt förvärvade ska gå åt till påsar som bara slängs iallafall.

Ps. Ursäkta att det står fel datum på min blogg, jag måste ta ett snack med brorsan igen. Kan inte än!

Kram Kicki

15 kommentarer:

Mindi sa...

Så fint!
Att få det man handlar i en fin påse gör en riktigt lycklig. :)

Absolut att jag ska besöka din affär någon gång. I morgon ska vi in till Örebro men jag tror inte att det hinns med då... jag har lovat tjejerna att gå på RIX FM festivlan. :)

Det är inte lätt med datorer... hi-hi. Men om du kikar in igen så ser du på vänster sida Blogg, Mindi, WWW osv. Om du bara klickar på BLOGG så kommer du till mina dagar. :)
Välkommen åter!

Kramis
M I N D I

Sallys hus sa...

Hallå gumman, eller ska jag säga suuuper bloggis?? hi,hi.
Har du lyxat till det med två snören nu? Vilken härlig grön.....
Har förresten två rullar turkos åt dig.
Jag jobbade till 19.45 i går, hann nästan till Ernst hemma hos syrran, när jag kom hem satte jag mig och SYDDE. Hemma på landet Stina du vet, hon har satt fart på sygenerna. Har börjat på en katt som mer liknar en gris.... Ska plåta mina påsar i em. så de kommer synas ikväll. Jag har chokladbruna nu...
Kram, kram

LantlivsAnette sa...

Åhh så roligt att få se dina påsar..och gud så fina de är, tack för tipset av de där fina etiketterna, dit måste jag gå och kika sen.En fröjd att handla av dig och få med sig en sån fin påse !!Det är de små detaljerna som gör det!!Kram Anette

Sallys hus sa...

Heeejjj, gapskratt...
Jag vill inte sy färdigt griskatten för den blir så ful, men nu måste jag nog för jag sitter och gapsrattar bara jag tänker på den..... Jobba nu duktigt så du snart har tid att visa mig alla dina svampställen.
Kram

smultrongården sa...

Hej Kicki!
Vad kul att du börjat blogga!! Det tog ett tag för mig men nu sitter jag allt som oftast - jätte kul! Hoppas du och Katarina får en mysig stund i skogen - skogspromenader är ju underbart!!! Dina påsar är ju som jag alltid sagt - såå fina, ha det bra, kram Eva

Millis sa...

Jättefina påsar!

Stina sa...

Vad fint!

Överdragen är till Ikeas soffor Ektorp. Jag har två byten. Det vita, som jag precis köpt och ett vackert blommigt tyg. Kul att kunna byta.
Haha...Hela bilen full...


Jag har tre butiker som säljer mina hjärtan. Du får väl tala om , om du är intresserad, vännen. Jag gör aldrig ett hjärta som är precis likt ett annat. Vad gäller butiker så säljer jag inte likadana hjärtan till dem, utan de får personliga hjärtan som bara finns i DEN butiken. Puss kråkan...

Stina sa...

Vill du ha i tyg eller i tråd?
Små, mellan eller stora?
Hur många?
Pussgurkan

Signes Vind sa...

Det är verkligen viktigt med fina påsar i en affär. Känns lite lyxigt att få en personlig påse och inte bara en utan tryck - med snöre blir de ännu finare och man kan absolut inte slänga bort dom.

Sallys hus sa...

Jag och griskatten hälsar godnatt!
Fick häva mig iväg och hämta Kajsa mitt i Midsomer. Hon skulle sova hos en kompis men ringde och grät.
Ja, ja tur att jag fick höra om vem mördaren var.
Vi hörs i morgon!
Kram kram

Stina sa...

Ja, mellan på tråd är ca 11-12 cm. Lite större på tyghjärtan.
Tråd mellan kostar till butik 80kr/st. Tyg mellan kostar också 80 kr / st, till butik.
Sedan får butiken själv bestämma priser.
Jag brukar ta det på faktura.:-)
Gurkpuss...

Små tråd kostar 70 kr/ st. Tyg små är väldigt olika.
Tråd stora kostar 90 kr/ st, till butik. Tyg stora beror på hjärtat.Kram

Stina sa...

Jo men du...jag förstår.
Men pussar sänder jag. Jag är social här ombord på bloggarna. Så vill jag att alla ska veta att jag inte är elak.
Gurkan...hehe...


Men du vännen. Du kan skriva till mig på hemmaliv@hotmail.com


Dock krånglar detta ibland. Men för det mesta funkar det. Puss


Det är jag som har fnatt vet du...Inte du.*fniss*

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Så masse fint du viser i bloggen din!
Her har jeg ikke vært før gitt!
Nydelig pose , rett og slett bare vakker!!!

Kom gjerne innom meg på :
http://anniche-design.blogs.no

Klem Anniche

Stina sa...

Pussgurka.*fniss*

Granne med Selma sa...

Underbara påsar! Och underbar stol skymtar jag bakom... :-)