onsdag 16 juli 2008

Trädgårdsset


Jag hängde upp det här fina trädgårdssetet på väggen i pergolan, riktigt dekorativt och bra att ha till hands om man behöver rensa lite! Det finns i butiken i två storlekar.
En kruka med blomma fick också plats i den..........
......eller varför inte ha den som tidningskorg!! Inte dumt alls med saker man kan använda till mer än de var tänkta till!
Tack för alla fina och positiva kommentarer jag får om mina olika skapelser, jag blir så glad och ännu mer kreativ, tack vare er!!
Kram Kicki

4 kommentarer:

Kamomilla sa...

Kram till dig, som är så positiv och glad! man blir så mysigt lugn och tillfreds när man kikar in hos dig! :)
Härligt trädgårdsset!

Änglahem sa...

Hejsan Kicki,

Milda amalia så mycket jag missat här när jag suttit i karantän!! Äntligen ute!! och försöker hinna ifatt på bloggarna...tar liiite tid kan jag tala om*fniss*!

Så många vackra tavlor du målat här under sommaren (hitills) vill ha dom allihop!!

Och din mysiga pergola....vi som skulle sitta där och vicka på tårna i sommar*buhuuuu*....maken fattar fortfarande inte vad det är med Örebro, vart man ska dit och göra*suck*, ibland kan man(läs:jag) blir trött på det manliga släktet!! Oftast bra, men ibland en aningens trööögt!

Har en väninna som är uppe i badlandet erat nu i dagarna...hon sa att hon skulle ta mååånga kort därifrån så att jag kanske kunde lura med maken på dom premisserna*tihi*, får se om vi lyckas med den kuppen!

Må så gott vännen!!
Kramar, Ulrika

Beas sa...

Nejdå...brevet kom fram igår - safe and sound. :-)

Men...jag hämtade in Posten så sent så jag hann inte skriva och berätta att de kommit. Jag lade dina vmplar på lådan idag, så du bör ha dem hos dig imorgon.

Kram Bea

Malin sa...

super fina trädgårdsset
Kram Malin