torsdag 20 augusti 2009

Får det vara en karamell?

Denna innehåller 0 points.....jag lovar!! En och annan träflisa ger den nyttiga fibrer.....hi hi.
Muggarna är nya, likaså stolsöverdrag och kudde som skymtar lite.
Muggarna är redan testade av Katarina (Lilla Ugglebo) och mig. Mycket greppvänliga och kaffet smakar ljuuuuvligt i dem! ;o) De kostar 69:-


Om man nu vill försöka hålla vikten, eller t.o.m gå ner, så kan jag tipsa om viktväktarnas godis som hjälpt mig på traven denna sommar att tappa några kilon.
Jättegott till kaffet! Ibland bara en, och ibland två om dagen, ändå har jag lyckats bli av med några trivselkilon.
De finns att handla på deras hemsida i internetshopen.


Lite snacks till kvällen.......
Det går att unna sig utan att vikten skjuter i höjden!
Tja......det gäller ju att man håller lite koll på matintaget också, förståss.
Idag skiner solen så vackert och kastar långa sensommarskuggor över trädgården.
Kram Kicki

7 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Nämen alltså vilka tips du ger oss !! Kanon, man tackar, ska genast införskaffa deras godis..
Och vilka muggar, kuddar o allt du visar är sååå fint !!
Ha det gott
Kraam Anette
P.s Idag får vi hålla i hatten här i Norr, det blåååser så förbaskat...

Vita hjärtan sa...

Godiset ser verkligen läskande ut....ja, alltså karamellen =))) Såå himla fin. Likaså muggarna, dom föll mig i smaken. Bra gjort med kilona!!! Samma här =)

Ha en riktigt bra helg!
Kram Annemari

Kamomilla sa...

Såna där karameller borde man ju ha många av i en skål! Skulle se fint ut och inte alls vara fara för midjan!

Lyktor och Tyg sa...

Aj aj man kan få en träflisa mellan tänderna. Så söta. Hoppas du tappade kilona långt bort så de inte kommer tillbaka :) Vill gärna lämna ett par själv som parkerat sig i midjan.
Muggar var gulliga. Tänk att Ugglebo ska sluta i efter hösten. Blir det lite tomt för dig?
kram Kristina

promenader på landet sa...

Klart jag vill smaka på dina nyttiga karameller...Jag tycker det hjälper att börja jobba också för viktens skull, när jag hade semester blev det fika varje dag!Ha en skön helg! Kram från Maria

katarina sa...

muuuuums....
kraaaaaaam

Solsjö - Under en vind sa...

Bara nyttiga karameller alltså! Toppen!

Måste fråga, du har en bild i högerspalten med en kanna och tvättfat..är detta dina privata eller säljs de i butiken?? Pris isåfall.....

Ha det gott, kramar!