fredag 20 augusti 2010

Grönsaksförsäljning!

Imorgon står marknadsståndet här fyllt med allahanda ekologiska grönsaker för dig att inhandla från granngården Rörbraket.
Den största delen levereras direkt till Stockholm, men nu kan man handla här också så länge lagret räcker.....passa på!
Nu ska sommarkilona bort!! ;o)
Lilian skulle ha med sig blomknippen också imorgon.....få se vilka sorter det kan vara!? ;o)
Jag ska ta bilder på hela härligheten i morgon!
VÄLKOMMEN lördag kl. 11 - 16
Ps....tänk att det blev lite "Gårdsbutik" trots aprilskämtet....så det kan bli! :o)
Kram Kicki

3 kommentarer:

Nygammalt sa...

Hej sötaste vännen!
Så spännande imorgon, vad kul ni kommer att ha det. Hoppas vädergudarna vill vara på er sida också!

Ja, vi borde stämma träff i min stuga. Kom idag så bjuder jag på lite jordgubbar! ;)

Tack för tipset ang. serien. Själv kollade jag på Stolthet och Fördom igår på dvd, för ett x antal ggr i ordningen ;) Har inte heller någon gräns för sånt. NÄr man gillar nåt så gillar man verkligen det! :D

Ha det bäst!

Kram!!!

Lyktor och Tyg sa...

Så härligt, tänk vad det händer mycket på landet. igår var jag men min man och fikade på Marieberg ( han blev ditlurad, han trodde bara vi skulle till IKEA, stackarn)Jag fikade samma som när vi var där!
Om du visst vad jag behöver en kram nu, för mycket runt mig.
Kram Kristina

Huset vid ån sa...

Hej Kicki!
Tack för din gulliga kommentar inne hos mig ang. Hemma Hos Reportaget.

Jag höll på att sätta kaffet i halsen på söndagsmorgonen, när jag såg att reportaget var så stort. Jag trodde det skulle vara några småbilder bara o lite text. Men nu är det gjort....Fniss!

Hoppas att du haft en bra sommar, nu går vi mot hösten och dina vackra bilder i dagens inlägg blir man verkligen glad o inspirerad av. Så fräscht!
Hoppas att ni får en bra dag o Lycka till med försäljningen!

Många Kramar Therese