fredag 1 oktober 2010

Fin fin frukost!

Vad är väl bättre än frukoststunden en ledig morgon?!
När man kan dröja kvar utan att behöva jäkta iväg . Har man dessutom vackra saker att duka fram på bordet känns det extra festligt!
Musliburken är superfin, en sån färgklick mot det ljusa!

Kakfatet till fikastunden får mina mungipor att peka uppåt.....så fint och läckert! :o)

Jag stod här vid butiken och tog en bild mot grannens gård igår.........


....och så gick jag längre bort och zoomade in min skylt, då kom grannens gård plötsligt närmare......skumt!
Ha en riktigt fin helg!
Kram Kicki



8 kommentarer:

Linnea Silversmed sa...

Nu har jag just morgongungat igång min/din lilla ängel i fönstret och tittat ut över de frostiga lingonrisen... Du är en underbar människa, och du skapar så vackra saker!!! Vi ses på söndag i min ateljé!

Kramar Linnéa Silversmed

Vform sa...

Finns så underbara saker runt om oss, bara vi har ögon att se dem!
DET HAR DU!

Ha en fin helg!
Njut!
KRAM!

Lyktor och Tyg sa...

Hej på dig
Hur mår du nu i snart höstmörker och rusk? Men just nu är det fina dagar tycker jag. Vi kanske kan ses i Örebro någon tisd em/kväll.
Läste i nya Lantliv idag och då visar de att nästa nummer är julnummer!!! inte klokt. inte än, jag för frossningar jag gillar julen men i december. Snälla börja inta visa julgrejer än please ;)
Ha en skön helg, kram Kristina

Livet på Vestergård sa...

Nu har jag missat flera fina inlägg här hos dig!
Visst är det roligare att äta om man har vackra saker att duka upp med.
Ha en fin fortsättning på helgen! Kram Kicki

Malin - Ebbas änglar sa...

Hej Kicki
vilka vackra höstbilder! Själv älskar jag hösten, med alla vackra färger & den höga klara luften.

Tack igen för den mysigt ordnade lilla marknaden. Den tar vi gärna i 'repris'!!

Många varma kramar från mig ",

/Malin♥

katarina sa...

Hallå vännen!

Jag hade mysiga tjejkompisar här som övernattade i helgen....och vet du vad de pratade om i morse???
Jo, Skattkammarns fina burkar som de bara måååste ha...!!!
Hoppas verkligen de tar sig tid at åka till dig innan de tar slut..
Kram o ha en mysig måndag...;)
katarina

annika sa...

Jamen det händer mystiska saker där bort i skogen....
Tur att det är som vanligt då ni äter frukost.
Kram
annika

Lycka i Halland... sa...

Hej där, Har inte glömt dig och allt vackert du skapar. Dina tavlor är mina favoriter.
Du gör sååååå mycket vackert!
Kram