onsdag 13 april 2011

Vem är det....?

Vem är det som plötsligt dyker upp inne i djupa skogen och får flickorna att titta häpet.....? Och vem är det som smyger inne i stubben...? Mycket kan hända i en skog, var så säker! ;o)
Ja, resten får ni veta om denna berättelse blir färdig. Den tar all tid....... Jösses vilket jobb, och vad jag får ändra och ha mig hela tiden, och så ska bilder illustreras. Tänk om jag lägger ner massor av tid på nåt som bara blir....ingenting!
Så går tankarna, för jag vet att tusentals manus skickas in varje år.....jag inbillar mig inget.
Men om alla tänkte så, nej då skulle inte mycket bli gjort! Så jag skriver väl vidare och fortsätter vara en dålig bloggvän! ;o)
Kram Kicki

6 kommentarer:

Felix sa...

Det kommer att bli så bra, det är jag säker på! Om förlagen skulle neka, kan du alltid ge ut på egen hand. Numera finns flera möjligheter. Så ge inte upp! Jag håller på dig!

Vårhälsningar
Elisabet

Änglaskåp sa...

Jag håller med föregående skrivare...och dina målade figurer kommer att gå rakt in i hjärtat på både stora och små..dom är så bedårande.Kicki

annika sa...

Klart att det kommer att gå bra. Du ska ju inte sitta där på hemmet sen och ångra att du aldrig prövade. Om man inte testar så har man ingen chans heller.
Du får väl ge ut den på något annat sätt för jag har redan beställt minst ett ex!

Kram

Blåbärs och smultronstället sa...

Hej där!
Här var det fina färger som vanligt!!!
Din blivande bok som jag hoppas blir färdig kommer säkert vara ljuvlig med alla dina fina bilder!!!!Lycka till!
Kram Susanne

Vita hjärtan sa...

Det kommer gå hur bra som helst!!!! Ge inte upp :)

Stor kram Annemari

Isas Trädgård sa...

Åhhh vad härligt Kicki, håller du på och skriver en bok med dina härliga illustrationer ?! Det kommer att gå jättebra .. alla kommer att falla pladask för dina härliga små väsen !
Skriv på och visualisera den färdiga boken på bokhandelsdisken .. den kommer att sälja som smör i solsken !
Lycka till !
Kram/Isa