måndag 5 december 2011

Lite info.....

Nisse han bara tvättar och tvättar! Undrar åt vem för min tvättkorg är fortfarande full....?
Från och med Julafton har jag stängt i butiken och öppnar igen Lördag 4 februari. Under den tiden ska jag måla nya tavlor för att ha ett vernissage på öppningsdagen. Förra gången blev mycket lyckad, jättekul! :o)
Och så har jag efter mycket funderande bestämt mig för att bara ha LÖRDAGSÖPPET under perioden februari - april. Eftersom kundtillströmningen är väldigt låg på vardagarna under den tiden ska jag unna mig att ha stängt så att jag kan jobba på ostört, för bara vetskapen om att man kan bli avbruten hämmar kreativiteten. Ja, sån är ialla fall jag och jag tror att vi människor fungerar lite så. Det ska bli jätteskönt och jag gnider mina händer i förväntan över vad jag kanske ska lyckas hinna med då. Jag har ju fler frön i huvudet.....fler små sagoberättelser. Jag MÅSTE försöka....nu eller aldrig! :o)
Önskar er alla en fin vecka!
Kram Kicki
OBS!!! På lördag 10 dec stänger jag kl: 14:30. Bara så att ni vet och inte kommer efter det!! ;o)

8 kommentarer:

Vform sa...

Åååå, vilka vackra vinter- och jultavlor du har målat!!
Du ska se, snart är din tvättkorg tom ;O)
Tänk om man kunde fått "ledigt" för att skapa ... lyckost!
Önskar dig en fridfull juletid!
Kram Vivan

Vitspets sa...

Sååå fina vintertavlor .... Ja tänk om man kunde fått ledig för att skapa :-) Kram Karina

Avslutat konto sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Felix sa...

Så fina vintertavlor du målar! I kväll fick vi några snöflingor, så pass att det blev vitprickigt på marken...

Nu blir man ju nyfiken... Undrar vad du ska iväg på för spännande på lördag då...? ;-)

Adventshälsningar
Elisabet

Lisbet sa...

Ibland måste man lyssna till sig själv. Så bra att du gör det. Tror att det ska bli riktigt lyckat!

Så fina tavlor! Jag blir bara så glad av att se på dem!

Ha en fin vecka!

Vitspets sa...

Det är klart du få låna mina bilder . Vi kan göra flera ... :-)
Du är för snäll min goa Kicki ...
Stort Kram Karina

Freja Rico sa...

Det tycker jag du ska unna dig, att bara få vara kreativ under vardagarna och ha öppet på lördagar. Visst är det skönt när du väl bestämt dig som du skrev..:-)?

Lycka till!!
Kram

Sallys hus sa...

Hej skrutt!
Jag hade fått för mig att jag svarat dig...men det hade jag visst inte...
Klart det inte blivit ändring..;)
Jag kommer kl. 11.00...blir det bra?
Kraaaaaaaaaaam Katarina
ps. om jag tar med min tvätt tror du nisse tvättar den då?