måndag 23 december 2013

GOD JUL!!

Ho ho ho....God Juuuuuuuul!
;o)

8 kommentarer:

susanne sa...

God jul till dig också!/Susanne

promenader på landet sa...

Önskar dig också en fin jul! Kram från Maria

Vform sa...

Hohoo själv!
Har plockat fram gåvan jag fick ... :o) Den är så fin!
Ha en riktigt SKÖN JUL, Kicki!
♥ Kram Vivan

Lillan sa...

God Jul och God fortsättning!

Tack Du gulliga för det fina julkortet!
Jag blev så oerhört glad!!!
Dina målningar, som blir till bilder och lite av varje, är ju dessutom helt ljuvliga.

Längtar såå efter att få träffa Dig snart och prata om livets kringelikrokar.

Ser att du går över till endast lördagsöppet och gläds över att Du tänker förståndigt och är mer varsam om tillvaron. Klokt!

Stoooooor kram
Caroline

Unknown sa...


Önskar dig och gubben en God Jul & Fin Fortsättning.
Kram Ing-Britt

Ett Vitare Hem sa...

Ha en fortsatt fin jul!
Kram/Lena

annika sa...

Tack söta du för det fina julkortet. Det kändes alldeles speciellt då jag öppnade det.
Jo tack jag mår som vanligt nu efter galloperationen. Ska på ett återbesök här i början av januari.
Visst försvann december i rasande fart. Hade tänkt att åka ut till dig men det blev aldrig så. Får bli i vår istället.

Dagen i dag inbjuder till en promenad. Alida är hemma så det kan bli en tur till Marieberg också.

Kram på dig och ha några sköna dagar framöver.

annika

Sofi sa...

Hej!

Lite sent att önska god jul så jag önskar god fortsättning istället!:)
Hoppas julhelgen varit bra!

Kram Sofi