torsdag 7 augusti 2008

Det mörknar.......

.....det vill man ju knappast säga för det låter så pessimistiskt, men lite småmysigt är det ju också! Krypa upp i soffan och tända ljus.....pusta ut efter sommarens alla krav.

När det mörknar kommer ljusänglen till dig och lyser upp din tillvaro. (Jag tror att jag ska göra en lite "shabby" också.....vad tror ni?)
Jag vet inte hur många ursäkter jag gett denna sommar att jag är en dålig bloggare, och än kan jag inte bättra mig för många som tittat in har lämnat en beställning på något de önskar.......så krypa upp i soffan får vänta ett tag till..........men snart så!
Kramar till er alla!
Kicki

9 kommentarer:

Vardagslycka sa...

Ja, tänk vad bloggen har fört med sig mycket! Massor med nya härliga vänner!
Tack snälla du för gott fika som du bjöd på i onsdags! Vi hade en så mysig dag, kul att åka iväg tillsammans och strosa runt i en massa fina butiker!
Och jag är mer än nöjd med mina saker som jag handlade. Väntar förstås med spänning även på beställningen! Men du, jäkta inte, ta dig några timmar och mys i soffan också, jag väntar gärna.
Idag ska jag "dona" lite i köket och ändra om lite har jag tänkt och då kommer det nya på plats.
Det är så fint med rönnbären som du har plockat in, jag ska ut en sväng i regnet och se om jag kan plocka det nånstans. Och ljusängeln sprider verkligen värme runt sig!
Ha nu en riktigt härlig helg!
Kramar från Carina

Sallys hus sa...

Vilken fin bild!!!
verkligen vacker....

men hörru...inte hålla på och be om ursäkt!!!
Inget dåligt samvete.....
Alla har det nog likadant vet du...man förstår....annars var det väl ingen riktig zyber vän.....
Vad roligt det ska bli att åka på mässan igen.....och tillsammans den här gången....
Vad riligt också att vi aldrig hinner babla i telefonen......skratt...blink....
Nu ska jag snart iväg till gympahallen.....
Kraaaaam....

Anonym sa...

Hej du!
Inte behöver du ursäkta dig inte för att du ej bloggar. Du har ju ett företag att sköta så du måste ju jobba!!! En shabby ängel åhh ja!!! Jag skulle också vilja starta en liten butik men jag vet ej om jag vågar.... En butik med fina saker som ej finns på så många ställen. Hur gjorde du?

Må gott!

///Cissi
Du kan maila cissimattias@tele2.se

Ljuva ro sa...

Men vilka myskänslor jag fick när jag tittade in här! Det är så mysigt med hösten som närmar sig!

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Hej Kicki!
Nu var det ett tag sedan vi "hördes av". Det har ju inte blivit mycket bloggande under sommaren. Vi är ju på landet en del och där har vi ingen dator, så det finns inte ens en möjlighet att göra något. Vi har varit på semesterresa också, och det har varit jättehärligt.
Men nu är jag lite sugen igen, men det är ju så otroligt mycket att "ta igen". Och det går inte att ta igen allt på en gång... det får bli lite åt gången.
Har du fått någon semester? Jag kanske skulle läsa lite tillbaka i din bogg innan jag frågar, men du vet,ibland blir man lite ivrig...
Ser iaf att du gjort jättemycket fint igen.
Affärerna går bra förstår jag. Det är rätt åt dig!!
Kram på dej
Marie

LantlivsAnette sa...

Åhh vilka stämnings bilder du har..såå fint !
Visst är det ju ändå mysigt med hösten,tända lite ljus o mysa..tur är väl att vi tycker det..
Gör en shabby ängel också,du ska se att det går hem i stugorna..

Lilla du,har du inte haft semester på flera år !! Kom till mitt gästrum,du får helpension jag lovar..hii..hii..
Här hänger åskan i luften..kvavt och mörkblå himmel..usch lilla Nisse blir så rädd då...
Ha en skön Fredag,här har vi fikat i massor,så att jag nästan mår illa ;)
Kram Anette

Solsjö - Under en vind sa...

Visst är det mysigt med hösten då man kan kura inne, men än så länge vill jag ha lite mer sommar....

Ha det bäst! Kram!

Chatarina sa...

Hejsan igen!
Jag har tänt mitt ljushus... det var så fint. Sonen kallar det fågelhuset. Jag måste säga igen, vad mycket fina saker du gör och har. Å du din pergola var ju bara så mysig.
Tack för att ni fins där ute på stråket.
Chatarina

Mindi sa...

Men du det var en alldeles ljuvligt vackert ljusstake. :) En sån vill jag ha! ;) Blir dyrt nästa gång jag besöker dig. Tsss....

Ha en jätte skön måndag!

Kram kram
M I N D I