söndag 31 augusti 2008

Populärt ljushus


Nu har jag fyllt på lagret med mer ljushus, de är verkligen jättefina! Ljusängeln har jag också fått tillverka fler av, nu vill vi tända ljus igen!

En annan ängel med "handduksklänning".
Tänk att handdukar är på modet nu.......vad blir nästa fluga? Vill någon viska det i mitt öra?! ;o)

Jag och Katarina i Lilla Ugglebo, var ju iväg på mässan i fredags. På hemvägen satt vi med förskräckta miner.......vad har vi beställt igentligen........blev det inte en hel del....??
Så småningom dyker det upp på skärmen......håll ögonen öppna!
Ha det så bra därute bloggarvänner och ni härliga kunder som tittar in här och i butiken.......vad roligt det är!!
Kram Kicki

7 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Vad härligt att det börjar smyga in både ljussaker och lite rött nu då hösten kryper närmare!

Vad spännande med formexbeställningarna sen då de dyker upp!

Ha en ny bra vecka! Kram!

Mormors Veranda sa...

Det ska bli spännande att se vad du beställt för nytt.
Ha de gott!
Kraam Pling

Vardagslycka sa...

Hallå vännen!
Vad kul att vi hann ses en stund på Formex! Det har varit tröttsamma men väldigt roliga dagar på mässan!
Jag har inte hunnit med att gå igenom vad jag har handlat in än, men det får väl bli en glad överraskning sen!
Det blev en sväng där på lördagen också, jag kände mig inte "klar" på fredagen... Min kära man undrade hur man vet att man är "klar"?
Tja, hur vet man det egentligen?
Idag känns det lite vemodigt, tycker jag. Våra "sommartider" är över och nu blir det lite mindre öppet. Sommaren gick så himla snabbt!
Ha en härlig start på nya veckan!
Kram, kram Carina

Kamomilla sa...

Det är nog fint det där ljushuset!! Och söta saker du visar igen...
Så roligt med mässa, det måste ju vara svårt att hålla sig i skinnet :)

LantlivsAnette sa...

Halloj !
vad skönt att höra att vi inte är dom enda som handlade liiite för mycket , jag vaknade jätte tidigt i morse och låg och tänkte på allt det vi beställt..gulp..hoppas att försäljningen går som smort då grejerna kommer...
Vi hoppade Chic antique den här gången, vi handlade så mycket av de andra istället, smyckena blev också en hel del också hittade jag ett nytt smycke märke..jag var bara tvungen att ta in det också, jag börjar i liten skala där och ökar sen,jag vet att alla kommer att tycka om det..det heter OXXO...

Så hästen är på gång nu,,vad spännade...
Ojj vad skönt det var att komma hem till lugnet..
Ha det så bra Kram Anette

Vardagslycka sa...

Hej Kicki!
Pling!
Jag har mailat dig!
Kram.

Ekebo sa...

Hej kul att du tittade in hos mig! Vi har varit alldeles tagna sen vi var hos dig. Så mycket fina saker som du gör, precis i min smak. Både hjärtat och nyckelpigan har hittat sina platser i köket. Kommer snart igen och köper lampettet.
Ha det skönt i höstsolen kramar malin!