fredag 6 november 2009

Feedback

Här har jag gjort en "julgrupp" (gran, stjärna, gris) på mitt lilla vis! :o)
Jag vill verkligen tacka alla som är så snälla och skriver uppmuntrande saker om mitt konsthantverk.
Fastän jag hållt på nu i ganska många år, så är feedback jätteviktig för inspirationen.
Ni vet, när man bjuder på mat så vill man ju gärna höra att det var gott. För när man står där över grytorna och smakar av, så tappar man till slut omdömet lite grann.
Då känns det härligt sen att se och höra att det var gott! :o)
Så varmt Tack till er!
Nu blir det lite si och så med bloggandet under jultillverkningen, men det tar jag igen sen!
Ha en riktigt skön helg!
Kram Kicki

15 kommentarer:

Freja Rico sa...

Hej igen!

Ja visst är det kul med feedback :)! Var inne på din hemsida nu, den är verkligen bra, dessutom såg jag en liten nalle där, måste komma och se om den finns kvar, skulle passa så fint till mitt lilla barnbarn..

annika sa...

Hej Kicki! Kul att du uppskattar feedback. Det gör vi alla, speciellt vi som bloggar tror jag.
Glömde fråga om du har tillverkat betonggrejorna? De var verkligen snygga. Måste nog titta lite närmare på dem någon dag.
Trevlig helg
Kram annika

SussiLibySweden sa...

Hejsan!

Så söt han är den lille grisen, ja det behövs alltid lite feedback som är så kul att få, särskilt när man sliter och allt är som en enda röra.

Måste försöka komma ut till dig, tiden bara springer iväg så man måste försöka stanna upp så att man får lite egen tid också:)

Trevlig helg
kraamar AnneLi...

Anna sa...

Hej Kicki!
Åh,vilka underbart vackra tavlor och andra saker du gör.Såg att du ska ha öppet söndagar i December och till 16 på lördagar,kanonbra!!,då ska jag ta med mamma och åka ut och titta hur du har det.Ha de gott så länge!

Kram Anna!

Annelie sa...

Vilken bedårande liten julgris!

Janne i Fagerlia sa...

Virkelig et smakfullt stilleben. Du er såååå flink...

Riktig god helg!

irene sa...

Hej!

Du gör fantastisk fina saker! Vilken gåva du har!

Ha en fin kväll

Sari sa...

Ja, vad viktigt det egentligen är med feedback! Det har jag insett nu när jag börjat med detta bloggande!
Jag har alltid pysslat med både det ena och det andra, men sedan jag började blogga och läser alla positiva och snälla kommentarer, så blir jag så glad och inspirerad till att pyssla ännu mer. Det är någon slags bekräftelse på att det man gör faktiskt är fint och speciellt! Det betyder mer än man kanske tror.
Fint julpynt du visar!
Trevlig helg!
Kram Sari

Lyktor och Tyg sa...

Klart man måste få uppmuntran. Det är jätteviktigt. Jag tror det är tänkt så att vi ska vara till för varandra. Julgruppen är söt, jag kikar ju bara med ett öga på julsaker en så länge :)

oj oj bäst att kolla in hemsidan, vet inte vad du sett nu.
KramKristina

Kamomilla sa...

Du är bäst vännen, jag vet ingen som gör så söta saker som du! (och fortfarande blir jag glad när jag tänker på skrattmåsen!):D

~~*Pennyshouse*~~ sa...

LOVELY LOVELY....
underbara saker du gör...man blir sååå glad av dina saker..

Hoppas kunna besöka din lilla butik en dag.....

Kramizz Nilla

margit sa...

Hittatin och titta in i din underbara Blogg! Man skulle kunna sitta och titta och bäddra timme efter timme ...och njuta av allt det vackra man får se!!Önskar dig en fin helg! Kram!

promenader på landet sa...

Visst behöver man feedback och respons! Jag gillar i alla fall dina fina saker jättemycket! Stor kram från Maria

Mona sa...

Du ska INTE ha dåligt samvete över att du inte hinner blogga och svara på kommentarer, du ska använda all din kreativitet till att skapa och hämta in mer inspiration. Du är helt unik med dina vackra saker! Grisen/granen/stjärnan måste bli en storsäljare.
Jag kommer snart ut och handlar något juligt, måste byta ut min vita och rosa vitsippa (fast det gör ont att ställa undan dom under vintern). KRAM PÅ DIG!

Tranbärsgården sa...

Vilken söt gris i granskogen! Du gör så mycket fina saker :)
Tack för dina söta kommentarer på Tranbärsgården. Vi fick tag på en grå matta som du såg. Beställde på nätet.

Kram Anna