torsdag 5 november 2009

Lika självklar som månen.........

.....är tomten och hans vänner i Min Skattkammare så här års!
För att ingen ska missa honom måste julen fram i tid. När jag kliver in här över tröskeln känns det riktigt mysigt med all julstämmning. Och nu snöar det också!
Även naturen bjuder på vacker julkänsla i sin anspråkslöshet.

Månen finns där.....ständigt iakttagande. Undrar om den känner sig ensam däruppe?
Kanske en och annan månlandare förgyller tillvaron.......
Så självklar, ändå mytomspunnen.
Men jag stannar helst härnere! :o)
Ha en bra dag!
Kram Kicki

7 kommentarer:

Lena L sa...

Hej!
Här kommer en kommentar från en av alla dina beundrare av din konst! Vilken fin tomte...och det fina ljusarrangemanget. Blir riktigt sugen på att snart få lite julstämning i hemmet. Du är duktig på att ge inspiration via din blogg tycker jag. Är ofta inne och läser den och njuter av dina fina bilder. Tack!
Ha det gott i snöyran och mys ordentligt!! Kommer snart på visit i din mysiga butik.
Snöiga hälsningar
Lena

annika sa...

Så fin bild på månen. Du har det mysigt där i Skattkammaren. Tomten är en fin en.
Kram annika

mamma lycklig sa...

Hej hopp i tomteverkstan.
Har skickat en utmärkelse till dej, den är du väl värd. Ja allt du sätter i händerna blir så fint. Synd att ni inte tog vägen över Mellösa när ni var ute och åkte här om dan. Det måste ni gör nästa gång.
Ha det gott vännen.
Kram Nettan

Vardagslycka sa...

Jag känner julstämningen hos dig ända hit! Åh, så söt tomte och tänk vad fint det blir med mossa m.m i små arrangemang!
Ha det så gott i skattkammaren och ta hand om dig.
Kram, Carina

Sari sa...

Ja, du har verkligen lyckats få till julstämning i din butik! Här hemma hos oss väntar vi tålmodigt på första advent. Då ska det julpyntas! Inte före, enligt sambon min...
Ha det bra!
Sari

Lyktor och Tyg sa...

Ja nu snöar det. Tänk vad mycket jul du får vara med om, så länge också. Kanske det är lite mysigt i alla fall. Jag är inte helt opåverkad. Nu har jag lagt ut mina fina presenter jag fick.
Kram Kristina

Freja Rico sa...

Hej!

Va fint, det känns så hemtrevligt, kommer snart och tittar in i din butik. Vi håller på och gör om i källaren, ett nytt badrum med ett litet mysrum så det behövs lite fina saker där nere.

Ann-sofie