söndag 8 november 2009

Tusen Tack!

I förra inlägget ville jag ju tacka er alla som nu och då skriver vänliga uppmuntrande saker om mitt skapande.
Till min stora glädje fick jag ännu fler påhälsningar!
Åhhhh, vad glad jag blir.....om ni bara visste vad det gör mycket för skaparlusten! För den går sannerligen upp och ner.
Jag vill ialla fall bjuda igen med att lotta ut dessa 8 olika vykort från mina tavlor till fem stycken av er. Jag drar namnen från kommentarerna i de sista 3 inläggen.
På tisdag blir det dragning.
Förlåt.....förlåt att tiden inte riktigt räcker till att skicka en hälsning till er alla snälla goa därute, men sågen går varm till sena kvällen.
Var och en av er gömmer jag i hjärtat! ;o)
Kram Kicki

6 kommentarer:

Janne i Fagerlia sa...

Så vakre vintermotiver! Du er en stor inspirasjonskilde for meg. Det er ikke så mange som driver med maling her i Blogglandia, så jeg er kjempeglad jeg fant deg.

Ha en fin og kreativ novemberuke!

Kamomilla sa...

Du har väl brådaste tiden på året nu? Dina tavlor är så fina! Jag älskar att kika in här :)

Vardagslycka sa...

Ja, du är helt sagolik på att få till det Kicki! Jag kan inte låta bli att förundras över din otroliga förmåga att skapa.
Och har "min" tavla blivit vykort? Åh, vad kul!
Hoppas du har haft en skön helg och hunnit vara lite ledig också.
Kram, kram Carina

Sallys hus sa...

Heeeeeeej!
Oj så mycket du hunnit med...;)
Den där garnboden såg mysig ut....i tygaffären har jag varit....hon har mycket fint.

Hoppas du hade en toppenlördag!!!
jag sydde o sydde....;)
Kraaaaaaaaam katarina

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Du gör ju så mycket fint, och snart är det dags för mig att ta fram min fina jultavla! Det ser jag fram emot...
Och hoppas på tur förstås!
Kram
Marie

Angels and lace sa...

Hej
Vilka underbara tavlor... speciellt julmotiven man får verkligen stämningskänsla
Mvh Carina