torsdag 1 april 2010

Ingen lurifax

Nääää....hörrni, jag kan inte luras.....usch vad tokigt! T.o.m media luras hejvilt, men jag klarar inte av att lura mina trevliga kunder och bloggarvänner!
Det ska inte bli någon gårdsbutik....hi hii....men...........
Jag tror faktiskt att ni kunder uppskattar mer det som verkligen ska bli på riktigt.
Äntligen ska jag ha ett sommarcafé här vid Min Skattkammare! Jag har ju 10-årsjubileum, och då vill jag ha något extra! Dessutom frågar mina kunder stup i kvarten om café, så nu ska jag äntligen infria det.

Här i pergolan kan man sitta sen och bara njuta av gott kaffe.....

Dessa ska ni slippa sätta tänderna i ;o)
Ljuvliga bakverk från Tant Gräddelins bageri kommer att finnas i Lilla Kalaskiosken som maken ska bygga! Den kommer att bli så fiiiin! :o)
Ett dass ska det också bli........äntligen!


Här i trädgården kan man också sitta och mysa sen.
Åhhh, så roligt det ska bli att kunna erbjuda er lite mer härute, jag känner mig så glad!
Ps....och detta är inget aprilskämt! Tack o lov!
En riktigt Glad Påsk till er alla!
Kram Kicki



8 kommentarer:

Kamomilla sa...

Cafe låter bara för härligt! :)

Felix sa...

Aj då, att jag inte höll koll på almanackan nu. Men jag gick i alla fall inte på aprilskämtet i tidningen i dag. ;-) Ett café är inte så dåligt det heller (om man nu kan lita på det...). Du får väl sälja närodlade varor på ditt café!!

Glad Påsk!
från Tigers matte, Elisabet

Stina sa...

Så mysigt. Tack du rara för sin mysiga kommentar. En stor kram till dig från mig.:-)
Stina

Vform sa...

Om detta är alldeles sant så vill jag bara gratulera ... tänk om man skulle få helst drömma ...

Ha nu först och främst en riktigt
GLAD PÅSK!

Kram från mig ...
nu åker jag ... ;)

Vita hjärtan sa...

Hahahaha....ingen tanke på att du lurades Kicki =)) Men jag väntar nog med att tro på det här med cafét...för säkerhets skull ;-)

Kraaaam Annemari

Anna sa...

Vilken jätte bra idè med café.Jag vet att kunderna kommer att få det jätte mysigt i din fina pergola.Tror jag ska ta med min händige man och åka och visa honom den,jag vill också ha en sån hemma. Visst låter det kul med en tjejkväll,har du lite tid över är du sååå välkommen,det vet du.En Glad o trevlig Påsk önskar mamma och jag dig också.
Kram Anna!

Livet på Vestergård sa...

Det låter riktigt roligt med sommarcafe´. Så lycka till med planerna!

Nygammalt sa...

Glad påsk på dig din lilla buse! ;)
Så mysigt med ett café och wow vilka miljöer du har därhemma. Där skulle jag gärna vara :D Jättemysigt!

Jo du, kvasten får komma fram så här till påsk (ibland har jag t o m små horn på mig *fniss*)

Kram på dig!!!