torsdag 27 oktober 2011

Se det snöar!

Ja, alltså på mina tavlor! ;o) Ni verkade inte alls vilja ha någon grön vinter så jag skärpte till mig och fixade snöväder istället. Hej, vad det går nerför backen!



Det händer saker inne i djupa skogen. En liten nisse har blivit till och vilar tryggt i ängelns famn.

Jaha....då är man inne i jultillverkningen igen och runtbloggandet får stryka på foten en tid. Allt ryms inte inom de där 24 timmarna för målandet är såå tidsödande. Men juliga inlägg blir det..... Idag sålde jag t.o.m två tavlor innan de ens var färdiga! :o) Nu är folk sugna på jul...härligt!

Se det snöar.....det var väl roligt hurra! :o)

Kram Kicki



6 kommentarer:

Felix sa...

Söta bilder! Men jag vill inte ha snö än... Det kan få vara varmt och fina höstfärger ett tag till.

Hösthälsningar
Elisabet

Unknown sa...

Jag önskar inte heller en grön jul men vill inte heller ha snön riktigt än men till första advent är väl lagom. Sen kan vi ha runt fem minus och lagom med snö fram till mitten av mars. Visst vore väl det ok.
Är ju lite nyfiken av mig som du kanske vet men har du hört något om boken?
Ha de gott, kram Ing-Britt

LantlivsAnette sa...

Åhhh du...vilka härliga tavlor du målar..du är såå himla duktig !!
Jaa, alla eller många är nog sugna på Jul nu..
Kraaam Anette

annika sa...

Se upp i backen! Klart att vi ska få lite vitt så vi kan susa ner lite grand ju.
Söta tavlor som vanligt...

Kram på dig
annika

Granne med Pellgårn sa...

Oj, vilka gulliga vintertavlor! gillar särskilt den första lilla skidåkerskan:)Brukar också måla till julen.Det kan vara väldigt mysigt och stämmningsskapande att knåpa med julmotiven, trots en viss stress när man måste göra många och tiden inte riktigt räcker till.
Mvh/Therese

MISS ALICIA sa...

Åh vilka mysiga bilder!


_______________
Ta gärna en titt på nätbutiken missalicia.se, där det finns smycken för dig och accessoarer för ditt hem.

Bland annat har vi lägst webbpris i Sverige på Kew Royal Botanic Garden's populära doftljus!

Skäm bort dig själv i höstmörkret, eller varför inte vara ute i god tid med julklapparna?

Välkommen!

Vänliga hälsningar,
www.missalicia.se