lördag 8 juni 2013

Lilla Bosse

 Det är inte varje dag man får besök av en sån här liten sötnos i butiken.
 Tänk vilken lycka att få hålla en åtta veckors valp i sin famn!  Bosse är hans namn, voff!
 Det var ett väldans flygande här idag. Mina bevingade fän flög per tionde minut över butikströskeln. Så även en "fjärilsängel" från skattkammarverkstan.  Ibland tänker jag med nåt nytt jag tillverkat...."nääe, den här vill nog ingen köpa".....men blir förstås glatt överraskad när jag hade fel. ;o) En sån flög nämligen också över tröskeln idag!
Hade ju en annons i NA:s Sommarbilaga igår och då brukar det bli sprutt på kunderna. Jättekul och trevligt att träffa er sommarbesökare igen! ♥
Kicki

4 kommentarer:

Lillan sa...

Hej kompis!
Vilken underbart söt liten valp du träffat idag och vad roligt att du haft lite fart i affären.
Själv ha jag planterat i trädgården och packar väskor nu väskor. I morgon åker vi till Kreta en vecka för lite sol o bad.
Och mitt stora bekymmer är, vilken stickning ska jag välja att ta med mig....? Så tokig man är.....

Hör av mig när jag är i Närke igen!
Kram
Caroline

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vilka söta kunder du har! Sådana rara bruna ögon är svåra att motstå;-) Härligt att sommarsäsongen börjat nu, så du får mer besök i butiken. Fjärilsängeln är så söt, hoppas det finns några kvar när jag kommer på besök=)

Ha det gott!
Kramar,
Regina

Ett Vitare Hem sa...

Vilken sötis våran lilla är redan 6månader....
Ha en fin vecka!
Kram/Lena

Felix sa...

Kul när kunderna gillar dina alster! Och jag som inte har hunnit läsa Sommar-bilagan än...

Försommarhälsningar
Elisabet