måndag 1 juni 2009

En heldag på sjön












I morse packade jag och maken vår lilla båt full med förnödenheter som skulle räcka hela dagen. Vi tog en dag ledigt och for glada i hågen ut på sjön till en vacker ö i Väringen.
Så skönt att blunda och bara vara till måsarnas skrin och vattnets kluckande mot hällen.
Vi var inte ensamma där, flera familjer hade blivit till. Ser ni den lilla dunbollen ner till vänster som mamman vaktar lite oroligt skriande.
Jag känner av lite solfrossa nu.......brrrrr....
I morrn får det bli vardag igen!
Kram Kicki



7 kommentarer:

Kamomilla sa...

Vilken hälig "minisemester"! Och vilken go liten dunboll!!

Våglyckan sa...

Låter som en härlig dag. Fina bilder vid vattnet.
kram från mig
/maria

Vardagslycka sa...

Åh, det låter härligt att fånga ögonblicket och bara vara en dag!
Kan tänka mig att det var riktigt mysigt, det är ju så avkopplande med vattnet som kluckar.
Vilken ljuvlig tavla du hade målat i förra inlägget. Jag blir lika mållös varenda gång du visar något nytt, jag beundrar din idérikedom och kreativitet.
Ha nu en fortsatt fin dag.
Crea diem.
Kram, Carina

Lyktor och Tyg sa...

Hej på dig! nu är jag hemma igen. Vad jag skrattade när jag läste inlägget att du är lik Yvonne Ryding.

Vilken härlig dag ni haft det ser jag strålande helt enkelt.
kram Kristina

Vita hjärtan sa...

Så fina bilder....och vilken söt liten dununge.....! Förstår att ni hade det mysigt!

Kram Annemari

promenader på landet sa...

Vilka härliga somriga bilder du visar så blå!! Ha det så jättebra kramar från Maria

Pysselpalatset sa...

Hej där, Jag och min gubbe var och hälsade på ...köpte två skor... men jag kan inte glömma gardinerna.. kan du tänka dig sälja via nätet? gillade de korta med två lager och en liten brodyr... men jag skulle behöva två långa... Hör gjärna av dig..... jeanettearne@hotmail.com