torsdag 11 juni 2009

I love juni


Jag har några riktigt hjärtälskande kunder.....;o)
Men de börjar få fullt med de som finns för närvarande, så jag kände att jag måste snida till en ny modell.
Så här blev den!
Kan det vara nåt kanske........?!

Juni.......underbara månad.
Det sägs ju att juninatt aldrig blir av, och visst är det sant. För om man vaknar på natten den här årstiden så är det aldrig riktigt mörkt.
Och det är med ett visst mått av vemod man lämnar denna månad bakom sig för att konstatera att det tar ett helt år till nästa.
Har ni hört fågelsången i juni.....i skogen!? Javisst har ni det, den skönaste av alla symfonier!
Men än är den inte slut och varmare väder är på gång. Kanske får vi en fin midsommar, denna mytomspunna natt!
Kram på er alla!
Kicki

9 kommentarer:

Kamomilla sa...

Fina hjärtan!
Fågelsången ja, den är härlig. vad jag njuter av hundpromenaden i arla morgonstund med en kakofoni av fågelsång som sällskap...

Lyktor och Tyg sa...

Dagarna går så fort nu! Vill stanna tiden nu. Jag hoppas det blir fint till midsommar, men som det ser ut nu så ska det tydligen bli regn då med, men det hinner ändra sig.
kram Kristina
det har inte mailat någon från Fjugesta, men en som vill ha en tygkorg till sin katt!

Thesèse sa...

Hej på dig! Såå mkt vackert du gör.. Läste ditt namn i någon blogg förut.. kanske älskar sött. jaja i alla fall så var jag ut o handlade i en butik nära mig idag "slotts boden" o frågade vem som hade gjort de underbara tavlorna. då sa hon ditt bloggnamn.. reflekterade över det.. o nu är jag här. Måste nog köpa en av dina tavlor sen när ekonomin är stabilare. Super duktig är du. Jag kommer tillbaka, tack för titten denna gång :)

Myownhome sa...

Åh vilka fina hjärtan du gör!
Hela din blogg är förresten fin. :)

Våglyckan sa...

Hej! Längtar efter varmare väder. Här öser regnet ned (hos dig med kanske?). Laddar för att åka till jobbet med att hinna gå in på några bloggar. Så söta hjärtan du har gjort!
Ha en bra dag och en skön helg
kram från mig
/maria

promenader på landet sa...

Vilka fina hjärtan och vilken härlig junibild. Det är nog en av de härligaste månaderna det är ju skolavslutning, midsommar och efter midsommar har vi några födelsedagar också. Min mamma och jag fyller dagarna efter varandra! Ha det så gott! Kram Maria

Katarina sa...

Ja, nu känns det som att vädret bara kan bli bättre... Idag var det inget vidare. Fåglarna är så roliga att iaktta nu. De har fullt upp med maskinsamling till de små. Nyss upptäckte vi en uggla i trädet också... Ha en bra helg!
Kram Katarina

Daniel sa...

åååh så ljuvligt!

Juni we love!

Lyktor och Tyg sa...

Kanske jag åker till Torp i veckan,det var visst någon Chigago-kör på tisdag. Har inte riktigt kollat in programmet. Men sen är jag på HJäömargården. Ska vara med och ha drama på barnsamlingarna där. Svart på vitt kommer dit på fredag, har inte hört dem på länge så dem ska höra. Är du där så ring mig. Vi ses.
kramisar K