måndag 8 juni 2009

Oj, vad fort det går!




Jaha, då var så gott som syrénen överblommad. Här gäller det att hänga med i svängarna!
Vi har en lång syrénhäck utmed tomten och den har doftat på kvällarna så man nästan blivit yr i mössan av den.
Jag har lite bloggtorka känns det som, men kanske beror det på att jag känner mig smått stressad. Då brukar fantasin tryta.......
Och inte hinner jag blogga som jag vill heller (nu ber jag om ursäkt igen......ha ha)!
Men nu börjar sommaren och lovet närmar sig så då blir det väl lite si och så för alla.
Ha det så bra därute i sommaren!
Kram Kicki


9 kommentarer:

promenader på landet sa...

Jag känner igen mig, har också lite bloggtorka. det beror nog på att det är mycket annat runtomkring som "stör". Du har ju dina fina saker att visa i alla fall!! Kramar Maria

Lyktor och Tyg sa...

Hallå på dig. VAR är sommaren, trodde den var hos dig, men förstår att där är den inte heller. Jag vill ha värme nu.
Här börjar syrenerna också hänga på sista versen, jag vill inte att det ska gå så fort.
kram Kristina

Inas sa...

Hej Du!
Det var ett tag sedan jag var här men tiden har runnit iväg å jag har varit på semester en vecka å cyklat men nu är här igen. Vad fint det är med mårbackan... Jag hittade en vit mårbacka jag trodde att det bara fanns rosa... och väldig vackra bilder.

Ha en bra kväll å många goa kramar Ina

Vita hjärtan sa...

Vad härligt med en syrenhäck, jag vill också plantera syren....någon gång i alla fall ;-)

Ha det jättebra du också!!!
Kraaaaaaam Annemari

Vardagslycka sa...

Syrener står på min önskelista men än har jag inte kommit mig för att plantera nån (vi har bara bott här i snart 25 år). Jag får glädja mig åt grannarnas som doftar underbart!
Tavlan är jättefin, en riktig skolavslutningstavla!
Hoppas allt är bra med dig.
Kramar från Carina

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Ja, nu är det slutblommat för syrenen, och nedklippt också för den delen... Så nu ser vi ut genom köksfönstret igen... och lite ljusare blev det också!
Kram
Marie

Kamomilla sa...

Bara vi fick lite värme också... Men syrendoften är härlig!!

Vardags-mirakel sa...

Inte behöver du be om ursäkt, jag tror att det är likadant för de flesta. Underbar tavla och jag älskar syrener! Ha det bra, kram Eva.

Daniel sa...

Syren vi ska njuta av!

Njut av sommaren min vän!