lördag 13 juni 2009

Surrig och lycklig!

Så här glad är jag idag!
Oj, så många glada människor det var ute i farten idag. Min Skattkammare var helt fylld emellanåt, snudd på rekord, tror jag!
Lite urblåst i skallen blir jag......jag som är van att hinna med att filosofera mellan kunderna (och måla). Hur ska detta sluta när det bara är första dagen på annonsen vi satte in i NA:s sommarbilaga.

Så här fin är annonsen med karta och allt!
Och så tar man sig en runda på "Butiksstråket på landet"!
Nu ska jag ta en runda i skogen och lyssna till fågelorden, kan hända att de har nåt att berätta! :o)
Sist gol göken något så frenetiskt att jag blev full i skratt där bland gran och fur!
Ha en skön helg!
Kram Kicki

8 kommentarer:

Lyktor och Tyg sa...

Så kul med så mycket folk. Jättekul för er. SJälv har jag bara strosat runt här hemma på tomten och grejat lite. Så kom lilla Max till mormor också för hans mamma är sjuk.
kram Kristina

madde sa...

Åh vad glad jag är att vi (jag och Jejja) tog oss tid att åka runt bland alla butiker "på landet". Du har en helt ljuvlig butik!!!! och tänk vilken fin doppresent vår lilla släkting kommer få imorgon.
Madde :)

Vardagslycka sa...

Vilka fina annonser ni har! Det ser riktigt inbjudande ut att åka runt på stråket och det vet ju jag att det är. Vad kul att det kommer så mycket kunder till er.
Här har vi det också fullt upp och jag är lika häpen och jätteglad förstås varje dag över alla som hittar till oss. Idag har jag varit ledig, tjejerna har tagit hand om butiken och skötte den sååå bra. Jag tog med käre mannen på en fikatur, det finns ett mysigt ställe bara några kilometer härifrån i en liten stuga som jag aldrig varit till. Sen åkte vi hem och hann röja lite i trädgården en stund, sånt där som jag aldrig hinner annars. Imorgon är det svenskt Grand National här i Strömsholm och det är en riktig folkfest.
Vad mysigt det låter med en liten skogspromenad, jag ska följa ditt exempel och gå en sväng jag med!
Ha en fortsatt skön lördagskväll.
Kram, Carina

promenader på landet sa...

Härligt med mycket folk i butiken! jag tror dina fina annons gjorde susen och alla vackra saker förstås! Ha det så gott! Kram Maria

Anonym sa...

Inte visste vi att det fanns så mycket fint i din lilla söta stuga
oss behöver du inte truga
för vi kommer tillbaka snart
:)
Linda och Maria

LantlivsAnette sa...

Åhhh wow...vilka underbara annonser ni hade allihop !!
Klart att kunderna strömmar till då, vad roligt !!
Hoppas att du fick sälja riktigt mycket !!
Själv så sitter jag här och pustar ut, efter flera hektiska student dagar med bal, middag o allt..
Ha det gott
Kraam Anette

LantlivsAnette sa...

Halloj vännen !!
Du, jag är jätteglad att du får sälja och har många kunder...jag tänker ofta på dig och Katarina, jag önskar er all lycka..jag vet ju hur ni kämpar, som jag har gjort i mååånga år !!
Nämen vilken granne, fy tusan..jag blev sugen på att göra jätte stora skyltar åt dig, värsta Amerika sorten, typ 20 mtr höga med din logga på, kanske till och med direkt vid hennes utfart, det vore grejer det, kom an bara...hi..hii..
Du, man slutar aldrig att förvånas...
Ska ni på mässan ? Jag o syrran har flygbiljetter dit, som vi bokat för lääänge sen, innan vi visste..så nog är jag lite sugen att gå in..vi åker Tors-Sön, en lång weekend..vi ska bo hos vår äldsta syrras dotter..
ha det gott
Kraam Anette

Vita hjärtan sa...

Men åh vad glad jag blir för din skull!!! Det var verkligen en jättefin annons.....och du har ju butiken fylld av de mest ljuvliga saker!!! Alla som varit hos dig kommer snart tillbaka och så blir det fler och fler kunder.....jag kommer snart tillbaka jag med!

Tack för dina gulliga ord inne hos mig. "skrattar" Det kan behövas inför 40-årsdagen som närmar sig med stormsteg.

Ha en bra vecka Kicki!!
Kraaam Annemari