onsdag 3 juni 2009

Min nya väska


Den här snygga väskan har jag köpt av Kristina på bloggen LYKTOR OCH TYG. (se min blogglänklista). Den har hos sytt, förståss.
Den är jätteskön att bära också med det breda axelbandet, det tyckte även Mikaela som bär den på bilden.
Smycket är från Missdee.

Karin bär lite andra Missdee smycken. Hjärtörhängena är jättepoppis!


Och den här fina tygkorgen har Kristina också sytt, som man kan använda lite som man tycker. Här blev det en blomkorg! Jättefin! :o)
Nu ska jag fara iväg in till Frövi med bakverk som är till Elimkyrkans besöksgrupp på kvinnofängelset Hinseberg.
Ha en fin dag, vänner!
Kram Kicki



7 kommentarer:

Våglyckan sa...

Så mycket snyggt och vilka proffsiga modeller som visar upp det också :-)! Hade tänkt komma förbi en sväng idag men tiden räcker inte till tyvärr. Men en annan dag, promise.
Ha en bra dag!
kram från mig
/maria

Kamomilla sa...

Snygg väska och urläckra smycken på söta modeller :)

promenader på landet sa...

Vilken fin väska och fina smycken! Du visar sååå vackra bilder! Vad snäll du är som hjälper till med bakningen, en fin insats! Ha det så bra! Kram Maria

Vardags-mirakel sa...

Vilka vackra saker som visas upp, kram Eva.

Daniel sa...

Vad fina dom e!

Påminner lite om finska marimekko med fina mönster!!

Lyktor och Tyg sa...

Man får tacka för den fina reklamen!

Så fina tjejer som visar grejerna.
Ja nu är man tillbaka, har lite svårt att fatta det. Är så trött på kvällarna nu så.

vi hörs
Kram Kristina

Vita hjärtan sa...

Fina saker på fina tjejer! Kikade in för att önska dig en riktigt bra helg!!!

Kraaam Annemari