fredag 6 mars 2009

Hugo & hans vänner











Hugo ligger just nu i ett paket och väntar på att bli en doppresent åt en annan Hugo!
Det är mor och dotter som omsorgsfullt valt att Hugo skulle få en grön tröja dagen till ära.
Så kan man göra här om Du ser något som gillas, men som kanske har fel färg eller så.
Inga problem, det fixar jag! :o)
Jag märker att min text bara blir kortare hela tiden.........men ju kortare text, desto mer blir det gjort!
Det går ju inte att tänja på tiden, det enda man tänjer på är sig själv, och det vet vi ju numera hur det slutar.
Var sak har sin tid!
Ha en skön helg! Kram Kicki



9 kommentarer:

Änglahem sa...

Ojojoj...vad mycket fint jag missat här då! Lille Hugo är ju bara så söt! Vill ha!!....hör du hur jag skriker här*haha*. Jaa, det är hon den där Tokan som tagit sig i kragen och gett sig ut i bloggsfären på en liten flygtur...Varit en aningens bloggtrött här, men hoppas att det vänder här nu....nu när solens*hrm, visar sig inte idag iaf* strålar värmer en liten frusen själ...*tihi*....jag ja!

Du verkar ha ha mött vårinspirationen här någonstans, skicka bums, omedelbart ner den till mig! Behöver massor!

Ha en skön helg!
Kram, Ulrika

Vita små hjärtan sa...

Men så gulliga!!! Vad duktig du är! Kram

Kamomilla sa...

Hugo och hans vänner är söta, och att ge en hugo i doppresent är ju en jättefin ide!

Jag lovar att jag visar bilder sen, om vårt hem visas i en tidning som bara kommer till Finland! :)
Tack för att du kikade in, och ha en skön helg! Här är det takdropp och solsken i varje fall idag!

Unknown sa...

Hej

Vilken söt HUGO.
Jag gillar dina saker.
Ska snart titta in hos dig

Ha en bra helg.

KRAM CARINA

Vita hjärtan sa...

Otroligt söt Hugo med vänner!!

Ha en bra helg!
Kram Annemari

Lyktor och Tyg sa...

Men så söt lilla Hugo är då!
Ha en skön helg.
kram Kristina

No.15 sa...

Man blir glad som vanligt när man tittar in här! Ha en fin söndag och en bra vecka!
/Marie

Maria renoverar sa...

Hej!
Jättefina!
Kram MARIA

Anonym sa...

Hoppas att jag kan ta mej ut till dej någon förmiddag. Är så sugen på såå mycket i din butik.
Jag har hittat en ny dansk leverantör av plåthus, husen har jag aldrig sett förut. Dom fanns i flera färger och modeller.
Tror du att marknaden är mättad när det gäller plåthus, eller törs jag beställa hem en omgång. Man blir ju så himla sugen, tycker mycket om husen jag köpte hos dej.
Ha det så bra så hoppas jag att vi ses snart.
Kram Nettan