söndag 25 juli 2010

Karlar i pergolan!

Här vid Min Skattkammare finns inte bara godsaker utan även ögongodis, som ni ser.....hi hi hi!
Det här är mina vänner som jag känt sedan barn och tonårstiden, och igår på självaste namnsdagen (Kristina) förärades jag av ett besök av hela gänget!
Inte för att jag tror att någon av dem noterat den (maken fick jag påminna 3 gånger...det hjälpte inte ett dugg) men det var den bästa namnsdagspresenten.
Det är något särskilt med dem som varit med från början på livsvandringen, man har en historia ihop och de har en särskild plats i hjärtat. Det är en stor glädje att ses när det inte blir så ofta! :o)
Den här sommaren har varit så rolig, det är toppen med café! Många fina pratstunder har det blivit med vänner och mysiga kunder som kikat förbi.
Idag är det trafikkaos här utanför. O-ringen utspelas en bit inåt, men vilket trist väder det blev....så synd...
Ha en fin söndag!
Kram Kicki

Inga kommentarer: