tisdag 20 juli 2010

Några dagars vila......
















...och ledighet har jag unnat mig i vackra miljöer.
Läckö slott och närliggande Stola herrgård var några av de ställen vi besökte där entusiastiska guider berättade om svunna tider. Spännande tycker vi!
Och så provade vi husvagnen maken kom hemdragandes med en dag!!! En gammal -79 som jag skrurat och fejat. Före och efterbilder kommer......
Tja....husvagnslivet var inte så illa. Vi valde en lugn camping med få platser. Det kan nog bli repris på detta. ;o)
"Man ska ha husvagn om man ska vara populäääär...! :o)
Ha det gott!
Kram Kicki




4 kommentarer:

Vardagslycka sa...

Åh, så härligt ni ser ut att ha haft det! Vilka underbara miljöer!
Jag kan tänka mig att du njöt för fullt av allt vackert och att du nu är full av inspiration.
Presentpappret som du visade är superfint och jag tror att det är samma som vi har i butiken i år. Jag mäter upp 2-metersbitar i rullar som vi säljer i butiken och de går at snabbt. Jag har även gjort lite annat, lådor och strutar m.m som jag tänkte visa någon dag, men de är bara som pysseltips.
Ha det så gott nu och hoppas du får många gäster i trädgården och i butiken idag!
Kram, kram Carina

annika sa...

Kul att ni gillar husvagnslivet. Har inte varit vid Läckö men det ska nog bli det lite längre fram.
Hoppas mor blev överraskad.
Kram annika

promenader på landet sa...

Hej vännen! Vad skönt för dig med några dagars ledigt på vackra platser! Må så gott kram Maria

Vitt hus med svarta knutar sa...

Hejsan!
Ååå vad det är vackert vid Läckö slott! Det är så vacker utsikt över Vänern, slottet är så fint och jag gillar den lilla fina trädgården. Skönt att höra att du unnat dig lite ledighet=)

Kram,
Regina