onsdag 23 juni 2010

Det närmar sig.......


Nu är hyllorna på plats i Kalaskiosken! På en av dem hittar du jättesöta glasassietter i 6-pack med olika tryck på. Det ljuvliga lilla bakverket kommer från Tant Gräddelin förståss.
Den har fått namnet "Kalastopp" och innehåller bl.a en underbar hallonsmörkräm.




Partylyktor och glada färger måste man ha när det är Kalas på gång.....:o)
De är tillverkade i flamsäkert bomullstyg och lyser och piffar upp så fint!
Vad härligt det är med sol och värme....hoppas att den stannar hos oss lääänge nu!
Kram Kicki
OBS!! Vimplarna finns inte, men tycker du om vimplar finns de att köpa hos http://www.beaswebshop.blogspot.com/
Jättefina!


9 kommentarer:

Sallys hus sa...

Jag döööööööööööör!

Himmel sååååååååååååå
söööööööööööööttttt!!!!!!!!!!

Jisses Kicki det där kommer bli en succe!
Sånna asssietter kommer man ju inte kunna leva utan....hihi....
Jag har just beställt superdyra joggingskor så den där bakelsen får jag nog hoppa över.....;)
Men man kan ju lägga smarriga jordgubbar på...
Kram o ha en underbar midsommar.
jag är ju borta så jag missar din kalasinvigning. Får kika ut nästa vecka.
Kraaaaaaaaaaaaam

annika sa...

Himmel och pannkaka så söta assietter. Vet inte om jag är hemma och kan komma förbi på Kalasdagen....annars får det bli en annan dag.
Men du så fint det kommer att bli där i Kalaskiosken!
Ha det så varmt och gott!

Kram annika

SussiLibySweden sa...

Hejsan!

Så mycket fint du visar.

Vill önska dig en trevlig midsommar.

Kraamar AnneLi ...SussiLi...

Beas sa...

Du goa...skriver så fint om min vimplar till och med. Det ser helt UNDERBART ut...du kan du.


Jag kikar egentligen in för att tacka dig för dina fina ord på min blogg. Du är alltid så uppmuntrande...tack!!!

Lillan sa...

Jag säger bara MUMS!
kram
Caroline

Trollmor sa...

När man har mumsat i sig sötsaken så är det fortfarande sött på tallriken, så fina :-)
Önskar dig allt gott och lycka till på Kalasinvigningen!
Jag anar en succé.
Ha en riktigt fin och magisk midsommar min vän.
Stor kram Trollmor

Mormors Veranda sa...

Mmmm den ser jättesmaskig ut!! :)
Glad Midsommar! på er i Östra Hagen
Vi hörs & syns!
Kraamar från oss på Berga

ängeln i vitt sa...

Hallojsan!

Smaskiga bilder....och mycket annat att titta på oxå. Vi ses ju den 3e och då ska jag titta på allt fint riktigt ordentligt. Ha nu en himla fin midsommarafton.

Kraaaam / Carina

andi sa...

Åååå vad spännande :))))
Kan tänka att det är mycket i görning hos dig/er nu.

Hoppas att du hinner njuta av midsommarafton imorn!

Kram