tisdag 29 juni 2010

Kaffestunden

Kaffestunden kan bli väldigt trevlig om man kan sitta och titta på de här fina sakerna samtidigt! :o)
Termos och servettställ med härligt motiv. Både sött och coolt!
En passande gåva till en kille också.

Kaffekoppen i korg hittade jag hos Tant Grön, så söt så!
Vilket väder...nu kommer kompensationen för den chockartade vinterns grepp om oss stackare! ;o)
Nu i högsommartider blir det si och så med runtbloggandet, det hinns inte med, men det kommer andra tider så småningom......men inte riktigt än :o)
Kram på er!
Kicki

12 kommentarer:

Lillemor sa...

Jag håller med dig kaffestunden är så viktig och mysig. Jag blir sugen på kaffe men nu är det för sent då skulle jag inte somna alls ha.
Kram Lillemor

annika sa...

Har nyss tagit mig en kopp kaffe. Cyklade till Ölmbrotorp idag i värmen. Blev så trött då jag kom hem så jag orkade inte gå på F & S. Lite varmt och det var just ingen skugga.
Kram annika

Lyktor och Tyg sa...

hallå hallå hur har du haft med allt kalande? Så kul att det kom mycket folk. Det ser såååå mysigt ut på bilden så det är inte klokt.
jag var inte Torp utan bodde i husvagn på Hjälmargården. Härligt väder har vi så man svimmar. Kära Kicki ha det så bra tills vi ses. Jag kommer å kalar hos dig någon dag.
Kram Kristina

Lillan sa...

Vilken söt korgkopp.
Kul att du har mycket besök i ditt café.
kram
Caroline

Vardagslycka sa...

Vad kul att det kommer så många till ditt kalascafé, Kicki!
Kaffekoppen i korg var ju bara sååå söt!
Ha det fortsatt gott.
Kram, Carina

LantlivsAnette sa...

Halloj där !!
Åhh du..vad härligt att premiären för den söta kalas kiosken gick bra !! Sååå fint du har det..ojj..ojj..folk måste ju vallfärda dit nu !!
Kaffe stunden är såå viktig för mig..har en rutin varje morron, jag och hunde i verandan..också kaffet...
men bara en go bit till helgen..försöka i alla fall..fnisss..
Kraaam Anette

Anonym sa...

Hej vilken mysig kaffestund! Jag blev sugen fast jag inte dricker kaffe så ofta! Underbara bilder! Hit kommer jag snart tillbaka och kikar! Ha en fortsatt trevlig sommar! kram Nina

Ekebo sa...

Så fina saker du visar. Ditt kalascafe ser så mysigt ut och jag hoppas jag kan komma på ett besök under semestern. Ha det gott i värmen kram malin!

katarina sa...

Hallojsan!

Nääämen duuuuuu....haha...himmel så sött o cooolt!
Vilka skojjiga grejjer du hittat!
Hoppas du blir alldeles överöst av glada kunder idag.
kraaaaaaaaaaam

andi sa...

Det ser så himla mysigt ut! :) Så fina coola grejer du visar oxå... nu tror jag mig veta vad jag ska köpa till min systerson som fyller 20 i höst! :) Vad bra!
Ska allt ta en sväng snart och fika och handla hos dig!

*Kramisar*

Anonym sa...

Var och besökte din mysiga affär för första gången idag. Tack för jättetrevligt bemötande och såå mycket fina saker du har gjort! Det blev så bra med mina rosa och lila muggar. Vi kommer tillbaka!
AnnaKarin

Min Skattkammare sa...

Hej AnnaKarin!
Vad kul att du blev nöjd med dem, och att ni kom!!
Varmt välkommen åter!
Ha det så skönt i helgen.....vi behöver nog inte frysa då...;o)
Kram Kicki