fredag 18 juni 2010

Mina Österlenbilder




Alla pratar om hur vackert det är på Österlen.....nu vet vi!











Här finns allt du kan önska... på nära avstånd. Du behöver inte åka långt, det är ingen ände på allt det vackra....





Massor av slott, vackra parker.....
























Underbar natur, vackra bokskogar...
Åk dit om ni inte varit där, ni blir inte besvikna!!
Nu är jag trött efter bilresan hem, men visar fler bilder en annan dag.....
Åhh, så härligt vi haft det!
Kram Kicki








8 kommentarer:

Felix sa...

Det såg härligt ut! Hoppas du har haft en skön semester och nu är redo för Kalascaféet!

Sommarhälsningar
Elisabet

Vardagslycka sa...

Åh, så vackra bilder du visar! Hoppas du har haft riktigt härliga dagar och laddat batterierna!
Tänk, så många vackra ställen det finns i vår närhet.
Jag har varit ledig idag (el igår, för nu är det redan ny dag...) och varit på en kort liten utflykt och jag blev genast fylld av ny energi! Nu sitter jag här mitt i natten och väntar på att klockan ska ticka iväg, om ca 1 timme är det dags att hämta hem äldsta dottern från stan.
Ha det allra bäst min vän.
Kram, Carina

LantlivsAnette sa...

Välkommen hem !! Borta bra men hemma bäst brukar man ju säga..
Sååå himla vackra bilder du visar oss, vilken underbart fin semester ni har haft, tänk ändå vilka fina ställen det finns, pärlor att upptäcka !!
Kraaam Anette

Livet på Vestergård sa...

Så vackert! Jag har aldrig varittill Österlen men det ser ut att vara värt ett besök någongång. Förstår att ni haft en fin semester.
Ha en skön lördag! Kram Kicki

Vform sa...

Åh, så vackert!
Säkert en skön upplevelse :)

Lycka till i cafeét nu!
Hoppas ni har sommarvärme!
Vi har det ganska kallt och regnigt i dag här i Österbotten idag!
Trevligt veckoslut!
Kram Vivan

Dubbelörn sa...

Visst är Österlen vackert! Vi var där förra sommaren o jag har också visat bilder på bloggen. Undrar just var ni var?

Åker gärna tillbaka...

Kram

ingla sa...

Ohhh så vackra bilder!!
Men som nyinflyttad så tycker jag ju att jag lever i en vykorts-värld nu!!
Jag har ngt roligt att berätta för dig (om du inte hunnit läsa bloggen förstås)
Kram

Monica sa...

Förstår att du är betagen. Skåne är underbart vackert och jag älskar att det är så mycket himmel där. Hoppas du haft en skön semester.

Hälsningar Monica