tisdag 8 juni 2010

Somriga ting i butiken!

Ja, nu är det sommar och sol och Bi-rger surrar förnöjt!
I butiken finns nu den efterlängtade boken "Lantlig charm" utgiven av Anette: http://www.lantlif.blogspot.com/ och den duktiga fotografen Katarina.
Den är underbart fin, ni blir inte besvikna! Den och en god fika......då har man satt guldkant på dagen! ;o)

Sötaste förklädesklänningen i flera färger, passar så fint till midsommarfirandet!


Härlig dörrmatta i somriga färger......



Kom ihåg Midsommardagen......då börjar mitt 10-års firande med Kalascaféet i trädgården och spännande nyheter i Kalaskiosken!
Varmt VÄLKOMNA!!
Se annons i NA:s Sommarbilaga i morgon onsdag!
Ha det gott!
Kram Kicki




11 kommentarer:

Janne i Fagerlia sa...

Så vakkert pelargoniabilde du har malt ugjen. Og Bi-rger var morsom.

Unknown sa...

Hej

Vilka underbara sommar bilder.
Ha det bra
Kram

annika sa...

Det verkar vara en fin bok. Snart är det fika i Kalaskiosken! Tjoho...kanske kommer jag på cykeln då. Vi fick ett infall i lördags,som jag kan berätta om en annan dag. Stod du och kollade ifall jag skulle sladda upp där på grusvägen? O)
Snaaart är det sommarlov...en liten vecka till.
Kram annika

Felix sa...

Jag får nog snart ta en tur till dig igen... Är sugen på någon zinkkruka, och den där boken verkar fin.

Försommarhälsningar
Elisabet

LantlivsAnette sa...

Ohhh wiieeee..boken är hos dig nu !!
Sååå roligt, tack för de fina orden !!
Och vilka fina saker du har..Kalas kiosken som invigs snart, himmel så kul alltså..kommer att bli en succe, jag lovar !!!
Kraaam Anette

Unknown sa...

Vilka trevliga bilder, härligt att kunna unna sig en stund "lyxliv" med fika o en god bok i solen. Kommer självklart o fikar hos er i sommar, kul med lite nya idér. Kramizar

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Bi-rger var söt! Men jag har lite svårare för get-inge... Han är lite stingslig tycker jag!
Skulle vara så roligt att få se din kalaskisosk, det är säkert jättefint!
Kram
Marie

Livet på Vestergård sa...

Oj så mycket fint du har! Den där boken får jag nog sätta upp på min önskelista.
Om man ändå bodde närmare så att man kunde göra ett besök :)
Ha en fin dag! Kram Kicki

Lycka i Halland... sa...

Hej,
En award väntar på dig inne på min blogg, hoppas du vill ta emot den! Kram & ha en bra dag,

Tranbärsgården sa...

Vilken söt dörrmatta, sån vill jag ha! Tänk vad härligt att mötas av den varje dag.
Ska bli spännande att se ditt nya Kalascafé i sommar.

Kram

Krukmakeri hemjord sa...

Såg annonsen*L*
Borta i midsommar annars hade det varit en perfekt utflykt!
ha de gott
annbritt