lördag 26 juni 2010

Lyckad premiärdag



Här har det varit kalas idag!
Åhhh..så många som kom hit denna midsommardag! Tack till er alla som kom på Kalaspremiären!! Nu varar det tills hösten sätter stopp, hoppas det blir en lång sommar! :o)


Och så kom goa "Tanterna" (Grön & Gräddelin) och lyckönskade mig med denna fantastiska gurkplanta! Ohh, så glad jag blev för den!



Den har redan gurkor....voav! Jag ska ta hand om den med stor omsorg. Tusen tack!




Och två andra härliga tjejer ( Linda med kompis....Maria...eller minns jag helt tokigt?) kom med de här söta lyktorna för att lyckönska också, som de hade valt ut till pergolan. De ska jag hänga upp där. Tack snälla ni!!
Här myser jag nu förnöjt i kvällsolen sken.....
- En sån da´...! :o)
Och sommaren har precis börjat!
Jag hörde att Elisabeth i Kvarnboden också hade full fart, så glad jag blir! Hon har ju flyttat butiken brevid Axbergshammars säteri. Jag är så nyfiken på hur det blev.........:o)
Kram Kicki





10 kommentarer:

Vardagslycka sa...

Men oj, så mysigt det ser ut hos dig Kicki!!! Kiosken är ju så söt, som ett smycke i trädgården! För att inte tala om din pergola som är helt fantastisk. Jag hoppas jag kan fara iväg till dig någon dag, det står på min önskelista.
Ha nu en fortsatt skön helg och njut av nuet.
Kram, kram Carina

andi sa...

Vad fint det blev!!! Superfint! Det ser riktigt inbjudande ut, och gott :)
Kommer du att ha öppet i Kalaskiosken de dagar som du brukar ha öppet för övrigt? Jag ska kolla det har du väl skrivit i bloggen ;)
Vad gulligt av de som kom med presenter, jättefina lyktor, passar ju ypperligt i pergolan :) jag kan tro att du har haft en kanondag :)

Kramar

Felix sa...

Vilka somriga bilder i dina senaste inlägg! Vi kunde inte komma på kalaspremiären, men ni hade ju tur med vädret. Vi kanske dyker upp senare under sommaren när vi har semester...

Ha en fortsatt skön midsommarhelg, och njut av sol och värme!

Sommarhälsningar
Elisabet

promenader på landet sa...

Hej vännen! Så härligt det låter hos dig och vilka vackra bilder! Må så gott och vilken fin gurkplanta du fick! Kramar Maria

Théa & Linnéa sa...

Hej!
Grattis! Så fint det blev, nu måste jag ta mig en tur till både dig och Elisabeth!
Må så gott
/Karin

Vform sa...

Oj vad roligt att premierdagen blev lyckad! Det ser såå förtjusande ut i ert lilla cafe´ :D
Tänk om man en dag åker förbi ...

Ha en fortsatt fin tid i
försäljningens tecken ;)
Kram!

Trollmor sa...

Vad roligt att det blev ett riktigt kalas, grattis!
Det ser jättefint ut.
Njut och mys min vän :-)
Stor kram Trollmor

Vita hjärtan sa...

En jättestor GRATTIS-kram till dig Kicki!!! Så fint det blev! Nu måste jag verkligen ta mig i kragen och åka ut till dig och hälsa på och fika :D Jag har ju köpt mig en bil nu, så det förenklar allt!

Älskar ju din pergola också, heeeelt ljuvlig!!!

Ha en riktigt bra vecka min vän!
Kraaaam Annemari

Sallys hus sa...

Å skruttevännen.....
Tänk att det blev precis så mysigt som man hade tänkt sig...;)
Kommer i veckan o inspekterar...;)
M tycker att namnet är helt perfekt!
Kram o ha en härlig dag!

Stina sa...

Supermysigt!

Jag kikade in här igår, men hade lite bråttom.:-) Kramis Stina